۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۵

شهادت دانشجوی دانشگاه بهشتی در سوریه

یک دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی در جزو یگان مدافعان حرم حضرت زینب(س) بود، به شهادت رسید.

دراجیمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با صدور بیانیه‌ای شهادت دانشجوی عراقی دانشگاه شهید بهشتی که طی روزهای گذشته در سوریه به شهادت رسید تسلیت گفت. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم ربّ الشهداء والصدیقین

شهدا در قهقهه مستانه‌شان و در شادی وصولشان عند ربهم یرزقونند.

سلام بر شهیدان، سلام بر سالار شهیدان، سلام بر زینب صبور و سلام بر مدافعان حریم اهل بیت علیه‌السلام و سلام بر علی عزیزمان، شهید علی دراجی قهرمان.

سلام بر برادر عزیزمان که ندای هل من ناصر ینصرنی سالار شهیدان را که در عصری که یزیدیان زمان، حلقه محاصره را علیه شیعیان و جبهه مقاومت تنگ کردند، مشتاقانه و بصیرانه شنید و راهی کربلای مقاومت شد.

امروز هم جمع خیل مشتاقان و عاشقان آقا اباعبدالله و خاندان اهل بیت علیه‌السلام، قهرمانانه در حال دفاع و پایمردی از حریم امامت و ولایت هستند. سلام خدا بر تو‌ای علی عزیز و سلام خدا بر پدر قهرمان شهیدت، حمزه دراجی.

علی قهرمان ما رفت ولی راهش ادامه دارد. راه سرخ شهادت، مسیر نورانی و پربرکتی است که تا روزهای قشنگ و پر افتخار ظهور مهدی فاطمه عجل‌الله تعالی فرجه الشریف ادامه خواهد داشت.

علی جان، شهادتت را به آقا و مولایمان صاحب‌الزمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف و ولی امر مسلمین جهان سیدنا القائد امام خامنه‌ای دامت برکاته و خانواده قهرمان پرورت و همه دوستانت تبریک و تسلیت می‌گوییم.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی (ره) قصد دارد به همین مناسبت در چهلمین روز شهادت دانشجوی شهید علی دراجی مجلسی را در تالار ابوریحان این دانشگاه برگزار نماید لذا از علاقه مندان به شهدا و آرمان‌های والایشان برای حضور در این مراسم نورانی دعوت به عمل می‌آورد.

والسلام من التبع الهدی

گفتنی است «علی دراجی» تبعه عراق دانشجوی رشته حقوق ورودی سال ۹۱ دانشگاه شهید بهشتی در اواخر هفته گذشته در پاسداری از حرم عقیله اهل بیت، حضرت زینب کبری سلام الله علی‌ها، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 52 = 58