۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۷

عکس: آیا نهاد رهبری و فرهاد رهبر هم فتنه گرند؟

همه به خوبی دیافته اند هدف افراطیون تنها نبش قبر نیست، لذا به طور قطع بزرگترین هدف دلالان فتنه این است که دانشگاه مانند 8 سال اخیر باید محافظه کار و ترسو باشد. از اینرو آنان نه تنها با امثال توفیقی و میلی منفرد سر ناسازگاری دارند، بلکه ناجوانمردانه بدنبال انزوای دکتر روحانی برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم از یک شخصیت اصولگرا هستند.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

“چون جناب میلی منفرد در فتنه حضور فعال داشته است به وی رای اعتماد نمی دهیم”. این گزاره یکی از ده ها گزاره ای بود که برخی نمایندگان مجلس برای وزیر پیشنهای علوم بکار می بردند. عکس تحصن وزیر پیشنهادی در سال ۸۸ را مانند پیراهن عثمان علم کرده بودند و فریاد وا اسفا سر میدادند.

پس از عدم رای اعتماد به میلی منفرد و پذیرش سرپرستی وزارت علوم از سوی توفیقی، سایت های سوپر افراطی به جستجوی سندی برای عدم صلاحیت توفیقی در راس این وزارتخانه شدند. فیلمی که از جانب یکی از خبرگزاری های افراطی منشر گردید، منتج به واکنش های فعالان دانشجویی شد.

مهمترین این واکنش ها بیانیه مربوط ۲۵ انجمن اسلامی دانشجویان کشوردر حمایت از جعفر توفیقی بود. در قسمتی از این بیانیه آمده است: “سخنان دکتر توفیقی در تجمع روز ۲۶ خرداد هم در چارچوب همین اعتراضات قابل بررسی است و اگر موضع مشابهی از ایشان وجود دارد که به روزهای پس از ۲۹ خرداد باز می گردد می توانند افشا کنند. اعتراض آقای توفیقی به تخلفات انتخابات گذشته به همان اندازه اهمیت دارد که شرکت فعالانه در انخابات ریاست جمهوری ۹۲ و حضور ایشان در مسئولیت ریاست ستاد انتخاباتی دکتر محمدرضا عارف.

همه به خوبی دیافته اند هدف افراطیون تنها نبش قبر نیست، لذا به طور قطع بزرگترین هدف دلالان فتنه این است که دانشگاه مانند ۸ سال اخیر باید محافظه کار و ترسو باشد. از اینرو آنان نه تنها با امثال توفیقی و میلی منفرد سر ناسازگاری دارند، بلکه ناجوانمردانه بدنبال انزوای دکتر روحانی برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم از یک شخصیت اصولگرا هستند.

انتشار عکس و فیلم، تهمت های بی پایه واساس و تخریب های غیر اسلامی از مهمترین سیاست های رسانه های افراطیون است.

در همین زمینه سایت آینده با انتشار عکسی نوشت:

در حالی که افراطیون با استناد به یک فیلم مبهم مبنی بر حضور دکتر میلی منفرد در نشست اساتید دانشگاه در مسجد دانشگاه تهران وی را فتنه گر خوانده و مانع رای اعتماد به او شدند، بررسی فیلم منتشره توسط رسانه های بابصیرت نشان می دهد نماینده دولت و مسوول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران هم در این جلسه حضور داشته اند.

بعد از تعیین دکتر توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم، افراطیون برای ایجاد مشکل در رای نمایندگان به وی، فیلمی را از سخنرانی وزیر سابق علوم در مسجد دانشگاه تهران منتشر کردند.

اما جالب آن که این فیلم که به اصطلاح به عنوان سند فتنه گری دکتر توفیقی توسط خود برادران خودعمار پندار منتشر شده و آرم دو خبرگزاری هم روی آن موجود است، نشان می دهد در همین جلسه، دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه تهران و نماینده دولت و نیز حجت الاسلام کلانتری، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران نیز در جلسه حضور دارند و در حال گوش دادن به سخنرانی توفیقی هستند.

1202اگر گفته شود صرف حضور این افراد در این جلسه را نمی توان سند فتنه گری این دو تن دانست، باید گفت، دکتر میلی منفرد تنها به دلیل فیلمی دو، سه دقیقه ای که نشان می داد تنها در این جلسه حضور دارد و ساکت نشسته، به فتنه گری و تحریک به آشوب متهم شد.

البته ظاهرا این فیلم مربوط به روز ۲۶ خرداد و پیش از نماز جمعه رهبر انقلاب و به ویژه بعد از حمله جدید گروه های فشار به کوی دانشگاه تهران است که در کنار فاجعه کهریزک از سوی رهبر انقلاب به جنایت توصیف شد و اساتید و دانشجویان دانشگاه را به شدت ناراحت و عصبانی کرد و آنها با آرامش در نشستی به این حرکت غیرانسانی اعتراض کردند.

به نظر می رسد کسانی که در این سالها به مدد رفتارهای پرشائبه و حذف اساتید سرشناس، با دریافت مدرک ها و بورس ها و عضویت های مشکوک در هیئت های علمی، مشغول امر شریف “رانتخواری علمی” هستند، بهتر است به جای استفاده از این گونه روشها، صادقانه دغدغه اصلی خود را بگویند و با خرج کردن از فتنه و بصیرت و… استادان و فرهیختگان دانشگاهی را مکدر نکنند.

:::

۲ دیدگاه

  1. کریم :

    باسلام
    آیا از پرداخت حقوقهای چندین میلیونی و چند ده میلیونی و پاداشهای کلان بابت کار انجام نشده خبر دارید؟
    در سازمانی که ما شاغل هستیم یعنی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور این موضوع یک رویه عرف و متداول است لطفا تعجب نکنید.
    حدود ۶۰ نفر مدیر و مسئول و مشاور و غیره معادل حقوق و مزایای ۱۰۰۰ نفر پرسنل رسمی و پیمانی سازمان حقوق و پاداش دریافت میکنند!!!
    برای نمونه از تاریخ سوم دیماه ۹۱ تا تاریخ ۲۹ فروردین ۹۲ یعنی مدت ۴ ماه این سازمان به حساب بانک مل… یکی از مدیران که اتفاقا پایتخت نشین نیز هست و مبلغ زیر حکم ایشان در حدود یکمیلیون وسیصدهزار تومان است مبلغ ۳۰۹۶۹۹۱۷۷ ریال بصورت خالص حقوق و مزایا و پاداش واریز نموده که در حدود ماهی ۸۵ میلیون ریال ناخالص است و این در حالیست که بالای ۹۰ درصد پرسنل ۱۷۰۰۰ نفری این سازمان در سراسر کشور ماهیانه بطور متوسط زیر ۷۰۰ هزار تومان حقوق دریافت میکنند که واقعا باید مورد رسیدگی قرار گیرد.
    این پرداختهای کلان در حالی صورت گرفته که بازدهی عملکرد مدیران دریافت کننده حقوق و پاداشهای آنچنانی به نوعی بوده که این سازمان با عدم بازدهی مناسب در عملکرد مواجه و بیش از نیمی از ظرفیتهای آموزشی این سازمان که قبلا برای آن سرمایه گذاری شده است به دلیل سوء مدیریت بهره برداری نمیشود و این خود خسارت مضاعف است که آمار منتشره در آمارنامه سال ۱۳۹۱ این سازمان بیانگر این ادعاست با بهره گیری از این ظرفیتها میشد ضمن هزینه کرد بهتر بیت المال جامعه اسلامی زمینه اشتغال گسترده تری برای جوانان عزیز کشور فراهم نمود نه اینکه فقط جیب چند نور چشمی را پر کرد. لطفا برای رضای خدا جهت رسیدگی به مراجع رسیدگی ارسال تا حق این ملت مظلوم را از ظالمین بگیرند. انشااله

  2. علی :

    شماها در اصل قضیه نگاه کنید متوجه میشید خود اصولگرایان فتنه گرند…

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

69 - = 68