۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۷ توفیقی:

تغییر رییس دانشگاه علامه طباطبایی در دست بررسی است

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره احتمال تغییر در روسای دانشگاه‌ها گفت: تغییر روسا در لیست برنامه‌های اخیر من نیست.

mobareze.ir -  tofighiمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

دکتر جعفر توفیقی در حاشیه اولین اجلاس روسای دانشگاه‌های کشور در دولت یازدهم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اگر تغییری در روسای دانشگاه‌ها باشد بر حسب ضرورت است، اظهار کرد: پیش‌بینی من این است که با عمده همین روسا می‌توانیم کار را پیش ببریم.

 

وی افزود:‌ در حال حاضر با همین همکاران کار را ادامه می‌دهیم و در آینده نیز به همین روال خواهد بود و اگر تغییری هم باشد بر حسب ضرورت صورت می‌گیرد.

 

 

توفیقی درباره تغییر رییس دانشگاه علامه نیز تصریح کرد: تغییر رییس این دانشگاه به ما پیشنهاد شده است و مربوط به روزهای اخیر هم نیست که در این زمینه خود اعضای هیات علمی دانشگاه مشارکت کرده و برخی اسامی را معرفی کردند و در صورت لزوم از آنها استفاده شود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: این موضوع در دست بررسی است و اگر ضرورتی باشد این اتفاق خواهد افتاد.

 

 

سرپرست وزارت علوم با با بیان اینکه سرپرست یک وزارتخانه اختیارات وزیر را دارد، تصریح کرد: سرپرست یک وزارتخانه اختیار تغییر در معاونان و مدیران خود را دارد و منافاتی بین حکم سرپرستی و تغییر معاونان و مدیران وجود ندارد.

 

وی درباره زمان معرفی وزیر علوم به مجلس گفت: تاریخ دقیقی از این اقدام مشخص نشده و این موضوع در اختیار رییس‌جمهور است.

 

سرپرست وزارت علوم درباره بحث‌های اخیر در خصوص دانشجویان بورسیه، گفت: تمام تعهدات وزارت علوم در این زمینه پابرجاست و اما خواستیم که تا اطلاع ثانوی تعهد جدیدی ایجاد نشود تا مشکل برطرف شود.

 

 

وی با بیان اینکه اگر اعتبارات مناسب باشد کار بورسیه را به همان شکل سابق ادامه خواهیم داد،‌ تصریح کرد: تمامی تعهدات قبلی و قبولی بورسیه‌های ۹۲ پابرجاست.

 

 

وی درباره احتمال تغییر در دیگر معاونان وزارت علوم نیز اظهار کرد:‌ این موضوع نیز در دست بررسی است و انشاالله با توافقات تصمیمات مورد نیاز را در این زمینه خواهیم گرفت.

 

 

توفیقی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قطعا به عنوان وزیر معرفی می‌شوید، یا خیر؟ تصریح کرد: تاکنون اطلاع من به این‌گونه است که معرفی می‌شوم اما در نهایت باز هم تصمیم با رییس‌جمهور است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

98 - = 92