۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۸ 20 انجمن اسلامی با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند:

هیچ قدرتی حق دخالت در امور داخلی سوریه را ندارد

ملت سوریه بهای محور مقاومت بودن خود را می پردازد و همان مبنای ایدئولوژیکی که ملت سوریه با توسل به آن به حمایت از فلسطین می پردازند. بدون تردید این‌بار نیز چنانچه آمریکا و هم پیمانانش دست به چنین حماقتی زند، چنان حماسه ای رقم خواهد خورد که آیندگان به تحسین آن می پردازند.

tashakolمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): انجمن‌های اسلامی دانشجویان ۲۰ دانشگاه سراسر کشور در پی حوادث اخیر مربوط به سوریه و تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی، با صدور بیانیه‌ای هشدار دادند: هیچ قدرتی حق دخالت در امور داخلی سوریه را ندارد و آینده سوریه را مردم سوریه در انتخابات ۲۰۱۴ تعین خواهند کردند.

به گزارش مبارزه متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

در پی تحولات اخیر در سوریه و حملات شیمیایی کور به برخی از مناطق که سبب نگرانی های شدید در میان مجامع بین المللی شده است، یقیناً جنبش دانشجویی مسلمان به عنوان چشمان بیدار ملت خداجوی ایران نمی تواند نسبت به این فاجعه بی تفاوت باشد و در عین تفاوت سلایق و نگرش ها این حملات ناجوانمردانه و غیر انسانی را محکوم نکند و از دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران نیز تقاضا داریم از طریق راهکارهای دیپلماتیک و بین المللی در جهت مشخص شدن عاملان اصلی این جنایت ناجوانمردانه از هیچ کوششی دریغ نکند. از سوی دیگر دولت آمریکا و صهیونیسم جهانی در پی فراهم نمودن مقدمات تجاوز نظامی به سوریه و نقض آشکار تمامیت ارضی آن کشور می باشند. آنان که ادعای دفاع از حقوق بشر و آزادی خواهیشان گوش فلک را کر کرده است، اکنون که حتی برای حمله ی نظامی به سوریه نتوانستند اجماع جهانی حاصل کنند حاضر شده اند نقاب اتو کشیده شده دیپلماتیک خود را کنار زده و ماهیت جنگ طلبانه و مسکتبرانه خود را بار دیگر برای جهانیان و به وی‍‍‍‍‍‍‍‍ژه ملت های بیدار منطقه عریان‌تر کنند.

هرچند تبعات تجاوزهای به افغانستان و عراق پس از سالها نه تنها دامن آمریکا و هم پیمانانشان را رها نکرده است بلکه افکار عمومی مردم خود را هم نتواستند راضی کنند،اما ظاهرا همچنان آمریکا به دنبال ادامه سیاست های ماجراجویانه خود در گذشته است و پیام بیداری و آزادی خواهی ملت های منطقه را نشنیده است.

بدیهی است که ملت سوریه بهای محور مقاومت بودن خود را می پردازد و همان مبنای ایدئولوژیکی که ملت سوریه با توسل به آن به حمایت از فلسطین می پردازند، بدون تردید این‌بار نیز چنانچه آمریکا و هم پیمانانش دست به چنین حماقتی زند، چنان حماسه ای رقم خواهد خورد که آیندگان به تحسین آن می پردازند. لذا هشدار می دهیم هیچ قدرتی حق دخالت در امور داخلی سوریه را ندارد و آینده ی سوریه را مردم سوریه در انتخابات ۲۰۱۴ تعین خواهند کردند و حق حاکمیت بر سرنوشت را برای مردم سوریه محفوظ می دانیم.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی

انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

هیئت مؤسس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم وصنعت

انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه سیستان و بلوچستان

هیئت مؤسس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اشراق بجنورد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سمنان

هیئت مؤسس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اراک

هیئت مؤسس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان

هیئت مؤسس انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه علوم پزشکی اهواز

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

هیئت مؤسس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

هیئت موسس انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه یزد

هیئت مؤسس انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه شهید چمران اهواز

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فنی باهنر شیراز

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

9 + 1 =