۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰

مجوز مشروط حضور احمدی نژاد در دانشگاه تربیت مدرس

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، مجوز حضور احمدی نژاد در این دانشگاه را دریافت کرد ولی اعلام کردیم که احمدی نژاد باید به اعتراض اساتید دانشگاه در برابر صحبتی که انجام داده است، پاسخ دهد.

خبرگزاری فارس: مجوز حضور احمدی نژاد در دانشگاه تربیت مدرس به صورت مشروط صادر شد

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

بیژن رنجبر رئیس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه مجوز لازم برای حضور احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشور در این دانشگاه برای شرکت در چهاردهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور از سوی کمیته‌های مربوطه صادر شد، گفت: تمام مسائل در دانشگاه تربیت مدرس قانونمدار است و هر شهروندی که مانعی برای حضورش در دانشگاه نبوده و از نظر مراجع ذی‌صلاح تایید شده باشد، می‌تواند در دانشگاه حضور یابد.

وی افزود: احمدی‌نژاد نیز یکی از افرادی است که مانعی برای حضورش در دانشگاه نیست ولی تشکلی که وی را دعوت کرده است باید مجوز لازم را از کمیته مربوطه می‌گرفت که شب گذشته مجوز لازم برای احمدی‌نژاد صادر شد.

رنجبر اظهار داشت: البته به نمایندگان انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفته‌ایم که دیدگاه دانشگاه نسبت به صحبت‌های احمدی‌نژاد همچنان پابرجاست و سؤال ما باید در نشست از وی پرسیده شود، زیرا دانشگاهیان و اساتید دانشگاه تربیت مدرس اعتراض دارند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: بهتر است احمدی‌نژاد نیز خودش قضاوت کند، او در دانشگاهی پا می گذارد که در حال حاضر جزء یک درصد برتر دانشگاه‌های جهان است، چطور این دانشگاه رویکرد غیر علمی دارد.

رنجبر گفت: ما می‌خواهیم بدانیم احمدی‌نژاد بر اساس چه شاخصی گفته است که دانشگاه تربیت مدرس رویکرد غیر علمی دارد، او باید بگوید رویکرد علمی چیست تا ما هم آن را انجام دهیم.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس عنوان کرد:‌ انجمن اسلامی دانشگاه مسیرهای قانونی را طی کرده و مجوز لازم برای حضور احمدی‌نژاد صادر شده است و در نشست نیز مشکلی پیش نمی‌آید.

منبع: خبرگزاری فارس

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 15 = 25