۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰

عصبانیت رییس در حال عزل دانشگاه علامه!

رئیس جنجالی دانشگاه علامه طباطبایی که به زودی از این سمت برکنار خواهد شد، با بیان اینکه برخی قصد داشتند این دانشگاه را در سال ۸۸ مرکز فرماندهی فتنه کنند اما وی جلوی آنها را گرفت، گفت: آقایان قصد دارند انتقام دوران فتنه را از بنده بگیرند!!

shariati sadrمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

سیدصدرالدین شریعتی که با یک سایت خبری افراطی مصاحبه می‌کرد درباره تغییرات انجام‌شده توسط سرپرست وزارت علوم اظهار داشت: این مورد فعلاً منع قانونی ندارد البته برخی افراد به انجام تغییرات و عزل و نصب‌ها توسط سرپرست یک وزارت‌خانه اشکال می‌گیرند. شنیده‌ام نمایندگان مجلس به‌دنبال این هستند که قانونی در همین خصوص تدوین کنند. وی با جملاتی مبهم و نامشخص و با بیان اینکه اراده شخص در انجام یک فعل چه مثبت و چه منفی نقش دارد، تصریح کرد: وقتی سرپرست وزارت علوم برای تغییری اراده کند، لابد به خود چنین اجازه‌ای می‌دهد که در دوران سرپرستی چنین اقدامی انجام دهد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در پاسخ به این سوال که تغییرات رؤسای دانشگاه‌ها را در آستانه سال تحصیلی چگونه می‌بیند، گفت: به‌علت اینکه بنده در این مورد ذی‌نفع هستم، هر حرفی بزنم، به‌نفع خودم تلقی می‌شود اما به نظر می‌رسد در آستانه سال تحصیلی که در حال حاضر ثبت‌نام دانشجویان آغاز و شنبه نیز کلاس‌های درس دانشگاه دایر می‌شود، حدود ۱۸ هزار دانشجوی جدید وارد دانشگاه علامه می‌شود؛ اینکه تغییر و تحولات در این بازه چقدر ضرورت دارد، نمی‌دانم.

شریعتی در پاسخ به این سؤال که علت مخالفت اصلاح‌طلبان و تجدیدنظرطلبان با شما چیست، خاطرنشان کرد: این مسئله علل مختلفی دارد. اولین دلیل این است که بنده یک روحانی هستم و آنها از کار کردن با یک روحانی چندان راضی نیستند. دومین دلیل مخالفت با بنده همان‌طور که خودشان گفته‌اند، جداسازی کلاس‌های درس دخترها و پسرها بوده است. آنها از این مسئله به‌شدت عصبی هستند و حتی در شعارهای انتخاباتی خود نیز این موارد را مطرح کردند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی درباره سومین دلیل مخالفت با خودش گفت: در جریان سال ۸۸ که بخشی از اصحاب فتنه که اسامی آنها مشخص است و اگر لازم باشد اسامی آنها را در اختیار جراید می‌گذارم، در دانشگاه علامه حضور داشتند. این افراد قصد داشتند مانند سال‌های ۷۸، ۷۹ و حتی ۸۰ و ۸۱ این دانشگاه را مرکز فرماندهی فتنه قرار دهند و جنگی علیه نظام و رهبری راه بیندازند اما ما جلوی این فتنه را در دانشگاه گرفتیم و امتحانات دانشگاه را پیش بردیم؛ فکر می‌کنم آقایان قصد دارند انتقام آن را از بنده بگیرند.

شریعتی با بیان “تا زمانی که مسئول هستم با قدرت سر کار حاضر می‌شوم”، تصریح کرد: این مسئولیت تکلیف شرعی بنده است و تا زمان مسئولیت با قدرت و جدیت کار خود را ادامه می‌دهم؛ بنده که سرباز حسن و حسین نیستم، سرباز نظام و ولایت هستم لذا تا جان دارم انجام وظیفه خواهم کرد.

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

3 + 6 =