۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰ مدیرکل دفتر آموزشهای غیردولتی غیرانتفاعی وزارت علوم:

۱۶‌میلیارد را غیرقانونی دادند

مدیرکل دفتر آموزشهای غیردولتی غیرانتفاعی وزارت علوم، در واکنش به بیانیه منتسب به دانشگاه (در حال تاسیس) احمدی‌نژاد گفت: دانشگاه احمدی‌نژاد، وابسته به هیچ نهادی نیست که بتواند 16 میلیارد تومان از دولت دریافت کند و این رقم از طریق وزارت علوم که در اختیار دانشگاه مذکور قرار نگرفته است.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

غلامعلی نادری در خصوص مصوبه قانونی دولت برای پرداخت پول به دانشگاه احمدی نژاد، تاکید کرد: دانشگاههای غیردولتی که وابسته به یک دستگاه و نهاد هستند می‌توانند کمکی دریافت کنند اما دانشگاه احمدی‌نژاد دانشگاهی غیرنهادی است و وابسته به هیچ ارگان و دستگاهی نیست؛ بنابراین نمی‌تواند چنین رقمی را از دولت دریافت کند.

وی ادامه داد: دولت نمی تواند به یک موسسه خصوصی مبلغی را پرداخت کند اما می تواند وام ۴ درصد برای ساخت و ساز یا تجهیز آزمایشگاه در اختیارش قرار دهد و سپس این مبلغ را باید پس بگیرد. نادری تصریح کرد: اگر هم این کمک دولت به دانشگاه احمدی‌نژاد صورت گرفته از کانال وزارت علوم انجام نشده است. پیش از این برخی از مسئولان دانشگاه احمدی‌نژاد ضمن اعلام این خبر که مبلغ ۱۶ میلیارد تومان را برگردانده اند، اعلام کردند که این پول با مصوبه دولت در اختیارشان قرار گرفته بود!

منبع: خبرگزاری مهر

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

50 - = 46