۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲

کیهان و خودگویی و خود خندی

آقای شریعتمداری! به تمام مقدسات قسم انسان باید تمام تحلیل های سیاسی خود را در شب قبر و قیامت پاسخ گو باشد، به والله عالم سیاست منطقۀ آزاد اسلام نیست که هر حرف و نظری در آن جایز باشد و بگوییم این نظر ماست! ماباید نسبت به نظرات خود پاسخگو باشیم چه شما چه آقای هاشمی چه هرسیاستمدار دیگر. فارق از مقایسۀ بی ربط، توهین آمیز و تهمت گونۀ شما بین آقای هاشمی و ناصرالدین شاه فاسق، کلام شما از بی منطقی عجیبی بهره می برد که با توجه به قدرت افسانه ای شما نمی توان با آن به مقابله برخاست.

mobareze.ir - keyhanمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) - سهراب زند

انگار برای آقای حسین شریعتمداری، یک عادت غفلت زا شده است این شعر معروف که: خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی!
شریعتمداری در ستون گفت و شنود روزنامۀ خود که مرکز تشابه شخصیت های سیاسی با سوسک و شپش و دیوانه و آمریکا و… می باشد نوشته است:
گفت: آقای هاشمی رفسنجانی گفته است؛ «مردم در انتخابات اخیر کاری کردند که در کشورهای دیگر برای آن باید خون‌ها ریخته شود!»
گفتم: مگر همین مردم در انتخابات ۸۸ همین کار بزرگ را با دامنۀ خیلی فراتر انجام ندادند، چه کسانی در آن سال چون نامزد خودشان رأی نیاورده بود، دست به آشوب و بلوا زدند و خون مردم بی‌گناه را به زمین ریختند؟!
گفت: ایشان گفته است، شرایط امنیتی در سال‌های گذشته همه مردم را تلخکام کرده بود!
گفتم: چه کسانی با قتل و ضرب و شتم مردم کوچه و بازار و آتش زدن اتوبوس و مسجد و برهم زدن عاشورای حسینی(ع) و پاره کردن عکس امام(ره) و شعار به نفع آمریکا و اسرائیل دست به ناامنی زده بودند؟!
گفت: چه عرض کنم؟! ایشان به این سؤالات پاسخی نداده‌اند.
گفتم: ناصرالدین شاه در سفرنامه خود نوشته بود؛ نزدیک بندر انزلی که رسیدیم یک کشتی عجیب دیدیم و تعجب کردیم که این کشتی مال چه کسی است ولی بعدا به یادمان آمد که تهیه این کشتی را خودمان فرمایش داده بودیم! (کیهان۲ شهریور۱۳۹۲)

آقای شریعتمداری!
به تمام مقدسات قسم انسان باید تمام تحلیل های سیاسی خود را در شب قبر و قیامت پاسخ گو باشد، به والله عالم سیاست منطقۀ آزاد اسلام نیست که هر حرف و نظری در آن جایز باشد و بگوییم این نظر ماست! ماباید نسبت به نظرات خود پاسخگو باشیم چه شما چه آقای هاشمی چه هرسیاستمدار دیگر.
فارق از مقایسۀ بی ربط، توهین آمیز و تهمت گونۀ شما بین آقای هاشمی و ناصرالدین شاه فاسق، کلام شما از بی منطقی عجیبی بهره می برد که با توجه به قدرت افسانه ای شما نمی توان با آن به مقابله برخاست.
آقای هاشمی از انتقال آرام قدرت از یک جناح به جناح دیگر سخن می گوید و شما از سال ۸۸ که تداوم حضور یک جناح در قدرت بود مثال می زنید؟!
کی هاشمی نامزد معرفی کرد که بعدش بازی را بهم بزند؟ این تهمتی بود که این بار هاشمی باحمایت صریح از نامزد خود به شما نشان داد فرقش چیست!
اولا که گفته که آقای هاشمی موافق آشوب و بلوا وقانون شکنی بوده است واز آن حمایت کرده یا عامل آن بوده که شما و دوستانتان مرتب تهمت می زنید؟!
شما که همان ابتدای کار با تیتر درشت در صحفۀ اول روزنامه نوشتید: موسوی منافق است مردم را تحریک نکردید؟ خوب است بگوییم مقالات و نوشته های تنش زا وتند وتیز شما که به اعتراف دوست و دشمن مشی آن جذب حداقلی و دفع حداکثری مخالف فرمایش رهبری معظم انقلاب بود، هم از شما یک فتنه گر تمام عیار ساخته است؟!
عین جملات هاشمی مانند وحدت باید حول رهبری باشد، همه باید به قانون عمل کنند،بهترین فرد در میان علما برای رهبری آیت الله خامنه ایست،پاره کنندگان عکس امام توسط هرکس محکوم و… است و…. را در اوج ایام فتنه در کیهان خوانده ام،اما شما با خداترسی تمام هر وقت بحث فتنه می شود مانند افراد لج باز کلاس اول سیاست، سریع تمام تر وخشک را باهم جمع می زنید و همۀ جمعیت منتقد و معترض و مخالف و مبارز اتفاقات ۸۸ را یکی کرده و همه را در اردوگاه پاره کنندگان عکس امام و دشمنان امام حسین و مسجد سوزان و قرآن آتش بزن و خون مردم ریز، تعریف می کنید!!

هاشمی پاسخی ندارد؟! بفرمایید صراحت نامۀ هاشمی را بخوانید، اینقدر راحت تهمت زدن زیبندۀ مسلمان نیست!
برای یک بار شما پاسخ ما را بده!
[...]
شما راحت با مثالتان هاشمی را تهیه کننده آشوب و ضرب وشتم و حمله به امام حسین علیه السلام و… می خوانید! یعنی ضرب وشتم مردم کوچه و بازارو قتل آنان، کار هاشمی و همفکرانش بود؟!

آقای شریعتمداری!
اگر ما می خواهیم از انقلاب اسلامی عزیزتر از جانمان که ماحصل خون شهدا و مجاهدت علما و مردم است دفاع کنیم بدترین راهش این راهی است که شما پیش گرفته ای و دفاع عقلای نظام را هم بی اثر می سازید!
این مشی خلاف اسلام شما ما را بدجوری نسبت به خیلی مسایل به شک می اندازد!

منبع: الف

:::

۱ دیدگاه

  1. محمدجواد :

    مطالب سایت شما خیلی خنده داره
    ای کاش حرفای دیگه هاشمی رو هم می نوشتید
    میدونید چرا اینقدر آقای شریعنمداری رو توی سایتتون تخریب می کنید؟
    واسه اینکه ایشون همه حرفاش رو با سند میزنه و نمی تونید انکارشون کنید
    آقای شریعتمداری کسیه که با یه مقاله خیلی از نقشه ها رو نقش بر آب میکنه
    به خاطر همینه که اینقدر باید توسط شما مورد تمسخر قرار بگیره

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

21 - 11 =