۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲

واکنش علی مطهری به انتخاب مسجد جامعی

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، با بیان اینکه هماهنگی مسجدجامعی با دولت برای شورای شهر تهران بسیار مهم است، گفت: انتخاب وی به‌عنوان رئیس شورای شهر بر امور مدیریت شهری تأثیر سیاسی نمی‌گذارد.

انتخاب مسجدجامعی بر مدیریت شهری تأثیر سیاسی نمی‌گذارد/ رئیس جدید شورا با دولت هماهنگ استمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

علی مطهری با اشاره به انتخاب احمد مسجد‌جامعی به‌عنوان رئیس شورای شهر تهران گفت:‌ به‌طور حتم حضور مسجدجامعی می‌تواند در بهبود مدیریت شهری تهران تأثیرگذار باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در مجموع اعضای شورای شهر تهران تصمیم مناسبی برای انتخاب مسجدجامعی به‌عنوان رئیس این شورا اتخاذ کردند افزود: حضور این فرد به‌عنوان ریاست شورای شهر تهران می‌تواند در بهبود روابط شورا و دولت تأثیرگذار باشد، زیرا مسجدجامعی با دولت بسیار هماهنگ‌ بود و این موضوع بسیار مهم و مثبت است. وی با اشاره به کارنامه عملکردی مهدی چمران در ۱۰ سال ریاست خود در شورای شهر تهران، تصریح کرد: وی در دوران مدیریت خود تجربه خوبی داشته و در هشت سال اخیر در مجموع موفق بود اما به‌دلیل هماهنگی بیشتر مسجدجامعی با دولت، روند عملکردی شورای شهر و شهرداری تهران روان‌تر خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره تأثیرگذاری آرای حداقلی مسجد جامعی( ۱۶ رأی از ۳۱ رأی) در معادلات آینده شورای شهر تهران یادآور شد: به نظر این موضوع هیچ تأثیری در اقدامات و معادلات این شورا ندارد، چون اعضای شورا بر نبود نگاه سیاسی بر امور شهرداری تأکید داشته‌اند، از طرف دیگر در انتخاب رئیس شورای شهر ممکن است نگاه سیاسی در کار باشد، اما در بررسی امور و طرح‌های مدیریت شهری نگاه سیاسی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

7 + 3 =