۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴

سومین عضو رسمی فیسبوک از میان دولت مردان روحانی

بعد از محمد جواد ظریف(وزیر خارجه) و اسحاق جهانگیری(معاون اول رییس جمهور) این بار نوبت به بیژن نامدار زنگنه رسید که به فیس بوک بپیوندد تا سومین دولت مرد حسن روحانی باشد که در شبکه ی اجتماعی با مردم سخن می گوید.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – سرویس جامعه مجازی: وزیر نفت در صفحه ی فیسبوک خود در پاسخ به کسی که خطاب به او گفت «در اخبار فقط از دستاورد ها تعریف می شود، شما گزارشی از  میادین نفتی پارس جنوبی بدهید»، تصریح کرد: به زودی گزارشی از وضعیت این میدان های نفتی و پتروشیمی می دهم.

zangene

بعد از محمد جواد ظریف(وزیر خارجه) و اسحاق جهانگیری(معاون اول رییس جمهور) این بار نوبت به بیژن نامدار زنگنه رسید که به فیس بوک بپیوندد تا سومین دولت مرد حسن روحانی باشد که در شبکه ی اجتماعی با مردم سخن می گوید. زنگنه اولین پست خود را با تشکر از همه کسانی که حمایت کردند از حضور وی به عنوان وزیر پیشنهادی آغاز کرده و بعد از رای اعتماد نیز با چند عکس از دیدارها و چند حکم صفحه خود را فعال کرده است، اما زنگنه این بار برای این که نشان دهد تمایل به ارتباط متقابل با مردم دارد، در یادداشتی نوشته: نظر شما درباره ی فعالیت شرکت های بزرگ بین المللی، در صنعت نفت و گاز ایران چیست؟

با این اوصاف بعید نیست که هیات دولت هم زمانی در فیس بوک جلساتی برگزار کنند؛ هر چند تا کنون فیسبوک در ایران فیلتر است و ورود به آن با عبور از فیلتر از سوی برخی نهادها غیر قانونی ارزیابی می شود، لذا دولتمردان یا از اینترنت بدون فیلتر برخوردارند وگرنه از قاعده ی «جرم» بودن عبورشان از فیلتر مستثنا نیستند.

منبع: انصاف نیوز

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

46 - 44 =