۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

عکس: بزم منافقین برای سربازان آمریکایی

اعضای سازمان منافقین در طول سال‌های استقرار نظامیان آمریکایی در عراق ضمن ارتباط کامل با آمریکایی‌ها به ارائه هر نوع خدماتی به این نیروهای نظامی می‌پرداختند که از جمله آنها برگزاری مراسم عیش و نوش برای آمریکایی‌ها بود.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

انتشار عکسی از بزم منافقین برای افسران آمریکایی در عراق حاکی از عمق ارتباطات اعضای سازمان منافقین و نظامیان آمریکایی است. در این عکس سه نفر از اعضای منافقین به نام‌های حسین مدنی، شهریار کیا و شاهرخ در کنار افسران آمریکایی در پادگان اشرف به چشم می‌خورند.

در مقابل این افراد که بر روی صندلی‌هایی در مقابل یک سن نمایش نشسته‌اند اعضای زن منافقین در حال اجرای برنامه‌هایی همچون رقص و آواز و موسیقی زنده برای سرگرمی گروه‌های نظامی آمریکایی هستند.

139206180948071461125354

فردی که جلوتر از بقیه مقابل دوربین با پیراهم آبی رنگ نشسته است، حسین مدنی یکی از اعضای رده بالای سازمان است که در حال گفتگو با افسر آمریکایی است.

مدنی به همراه عباس داوری از جمله کسانی بودند که اطلاعات مربوط به زمان و مکان حمله گروه‌های جهادی و مردمی عراق به نظامیان اشغالگر آمریکایی را اطلاع می‌دادند.

قربان حسین نژاد مترجم سابق رجوی و عضو جدا شده از گزوهک نفاق در رابطه با مدنی می‌گوید: در زمان اشغال عراق توسط نیروهای ارتش آمریکا تیمی از اعضای منافقین به سرپرستی مدنی و داوری وظیفه داشتند کتاب‌های داستان برای مطالعه کودکان عراقی بنویسند که لشکرکشی آمریکا به عراق را تطهیر کنند و حضور نظامیان آمریکایی در عراق را برای کودکان این کشور اقدامی در جهت برقراری امنیت توصیف کنند.

مترجم سابق رجوی ادامه داد: من خود وظیفه ترجمه این کتاب داستان‌ها را به زبان عربی بر عهده داشتم و حسین مدنی به عنوان آخرین ناظر بر محتوای کتب، آنها را مطالعه و در صورت تایید برای ترجمه تحویل من می‌داد.

حسین مدنی همچنین از جمله کسانی بود که باعث راه‌اندازی کمپ تیف در گوشه‌ای از پادگان اشرف شد.

این کمپ با همکاری نیروهای آمریکایی ساخته شد و به این دلیل ساخته شده بود که آن دسته از اعضای سازمان که قصد جدایی دارند را به مدت حداقل چهارسال در شرایط طاقت فرسا در خود نگه دارد تا شاید از تصمیم خود مبنی بر جدایی منصرف شده یا اینکه به دلیل گذشت زمان با اطلاعاتی سوخته از اشرف خارج شوند.

حسین مدنی که در واقع رابط و جاسوس آمریکایی‌ها از جمله کسانی است که در درگیری اخیر پادگان اشرف به هلاکت رسیده است.

نفر پشت سر مدنی در عکس شهریار کیا نام دارد و نفر سمت راست نیز فردی به نام شاهرخ است که در عکس هر دو در حال صحبت با دو نظامی آمریکایی هستند، این دو نفر در حال حاضر به همراه دیگر اعضای منافقین در کمپ لیبرتی به سر می‌برند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

57 + = 60