۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸

تشکیل جلسه برای بررسی لغو عضویت راستگو در حزب اسلامی کار

یک عضو دفتر حزب اسلامی کار گفت: اعضای حزب اسلامی کار در جلسه شورای مرکزی عصر امروز در خصوص وضعیت حضور الهه راستگو در حزب به بحث می نشینند.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

علی حسینی سخنگوی حزب اسلامی کار در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید جلسه امروز شورای مرکزی حزب اسلامی کار گفت: من از این موضوع بی اطلاع هستم ، طبیعتا در جلسه امروز شورا درباره مسائل سیاسی روز بحث می شود اما نمی دانم چه موضعی در خصوص خانم راستگو در جلسه اتخاذ می شود.

به گزارش خبرنگار مهر بعد از انتشار اخباری مبنی بر اینکه حزب اسلامی کار درپی رای الهه راستگو عضو این حزب به محمد باقر قالیباف در شورای شهر تهران تصمیم به اخراج وی از حزب گرفته است، یک عضو دفتر حزب اسلامی کار در خصوص این خبر گفت: اعضای حزب اسلامی کار در جلسه شورای مرکزی عصر امروز در خصوص وضعیت حضور الهه راستگو به بحث می نشینند و کمیته انضباطی حزب در این باره تصمیم می گیرد.

یک عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار نیز که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کار الهه راستگو خلاف اصول و پیمان حزب است، گفت: حتما باید نسبت به ادامه حضور الهه راستگو در حزب تصمیم گیری شود.

به گزارش مهر روز گذشته در جلسه انتخاب شهردار تهران، برخی رسانه ها اعلام کردند احمد دنیا مالی و الهه راستگو؛  به محمد باقر قالیباف کاندیدای اصولگرایان در این انتخابات رای دادند.

گفتنی است دنیا مالی و الهه راستگو اعضای مشترک لیست حامیان قالیباف و اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر چهارم بودند.

منبع: خبرگزاری مهر

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

7 + 3 =