۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹

گزینه‌های شهرداری اصفهان به ۱۵ نفر رسید

شهردار اصفهان قرار است طبق یک مسیر مشخص از میان گزینه های موجود انتخاب گردد.

http://www.rooyeshnews.com/images/stories/shahrdari-esf.jpgمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

قرار است شهردار اصفهان از میان تقریبا ۶۰ گزینه مطرح شده طبق چند مرحله و با نظر خواهی اعضای شورای شهر انتخاب شود.

بنابراین گزارش در جلسه اخیر شورای چهارم که روز گذشته برگزار شد، از میان تقریبا ۶۰ کاندیدای مطرح برای شهرداری اصفهان، بر اساس رزومه مختصر افراد،اعضای شورای شهر هر کدام به ۸ نفر رای داده و لیست ۶۰ نفری بر اساس رای مستقیم اعضاء به لیستی ۱۵ نفره تقلیل یافت.

قرار است در مراحل بعدی، اعضای شورای چهارم با قضاوت در مورد رزومه تکمیلی، مصاحبه حضوری و تشریح برنامه های گزینه های شهرداری، این لیست به ترتیب به ۸ ، ۴ و ۲ نفر کاهش یافته و در جلسه ای که اواخر هفته آتی برگزار خواهد شد، شهردار پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی انتخاب شود.

جالب است که تمامی افرادی که نام آنها در جمع ۱۵ نفر فعلی به چشم می خورد، بومی و اصفهانی هستند و به جز چند مورد که خارج از انتظار بود، بقیه از چهره هایی هستند که طی هفته های گذشته به عنوان گزینه های شهرداری مطرح بوده اند. حضور افرادی از طیف های مختلف اصولگرایی و اصلاح طلبی در بین این ۱۵ نفر جالب است به طوری که وجود نام برخی افراد که سابقه سیاسی خاصی را در پرونده دارند عجیب و درخور تحلیل به نظر می رسد و قابل ذکر است که اکثریت غالب اعضای شورای شهر اصفهان را اصولگرایان تشکیل می دهند. حضور افرادی که سابقه فرهنگی زیادی دارند در خورد توجه است.

گفتنی است طبق قوانین مربوطه، و با در نظر گرفتن رتبه اصفهان در بین شهرهای کشور(در رده بالاترین ها)، شهردار اصفهان الزاما بایستی حداقل دارای مدرک فوق لیسانس بوده و رشته تحصیلی وی نیز باید با وظایف شهرداری مرتبط باشد. البته در صورتی که فرد مورد نظر ۵ سال سابقه مدیریت دولتی را در کارنامه داشته باشد، میتوان شرط مرتبط بودن تحصیلات را نادیده گرفت.

منبع: رویش نیوز
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

56 - 50 =