۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹

الهه راستگو به چه چیزی متعهد شده بود؟ + سند

در فرمی که راستگو قبل از قرارگیری در جبهه اصلاح‌طلبان پر کرده، وی به موارد زیر متعهد شده و زیر آن را امضا کرده است: در صورت قرار گرفتن نام اینجانب در لیست اصلاح‌طلبان متعهد می‌شوم از مواضع و برنامه ارایه شده توسط اصلاح طلبان تبعیت نموده و در مقابل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همواره پاسخگو باشم.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): رسانه‌های اصولگرا در رویکردی غیر صادقانه، با وارونه نمایی سعی داشتند تا در مساله راستگو اینطور نشان دهند که وی شخصا متوجه اصلح بودن محمدباقر قالیباف برای شهرداری تهران شده و حق داشته که به ایشان رای دهد.
هفته گذشته سوژه اصلی اغلب رسانه‌ها این اقدام الهه راستگو بود. اصلاح‌طلبان تاکید داشتند که وی بر خلاف عهد و پیمانش عمل کرده و به این خاطر او را سرزنش می‌کردند. اما برخی از رسانه‌های اصولگرا با رویکردی غیرصادقانه و با وارونه نمایی سعی داشتند تا اینطور نشان دهند که راستگو حق داشته به قالیباف رای دهد و انتقاد از راستگو به خاطر این عمل، نشان‌دهنده دیکتاتوری اصلاح‌طلبان است.پس از آن، الهه راستگو در مصاحبه‌ای که توسط رسانه‌های اصولگرا بازتاب داده شد، عنوان کرده بود که هیچ میثاق‌نامه‌ای را امضا نکرده است. وی در گفتگو با خبرگزاری مهر (از رسانه‌های حامی قالیباف) گفته بود: من در جلسه‌ای که این افراد شرکت کرده و قسم خورده‌اند حضور نداشتم. خانم دانشور با دروغی که به من نسبت داد باید جوابگوی من در روز قیامت باشد چرا که اذهان عمومی را مشوش کرد در حالی که آقای کمالی دبیر کل حزب ما نیز شاهد است که من در چنین جلسه‌ای شرکت نکرده، قسم نخوردم و برگه‌ای را نیز امضا نکرده‌ام.

حال باید دید که باز هم رسانه‌های اصولگرا این موضع راستگو که به چیزی متعهد نشده بوده را در بوق و کرنا می‌کنند یا خیر. هرچند بعید به نظر می‌رسد که خبر اشتباه پیشین خود را اصلاح کنند. با تمام این تفاسیر اصلاح‌طلبان بایستی بر کار اصلی خود در شورا تمرکز کنند و بر عملکرد شهرداری تهران نظارت جدی داشته باشند.

در عین حال امیدواریم که رسانه‌ها اصولگرا به این جوسازی‌ها خاتمه داده و ادامه دهند که شورای شهر تهران به وظیفه اصلی خودش بپردازد.

در فرمی که راستگو قبل از قرارگیری در جبهه اصلاح‌طلبان پر کرده، وی به موارد زیر متعهد شده و زیر آن را امضا کرده است:

۱۲- در صورت قرار گرفتن نام اینجانب در لیست اصلاح‌طلبان متعهد می‌شوم از مواضع و برنامه ارایه شده توسط اصلاح طلبان تبعیت نموده و در مقابل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همواره پاسخگو باشم.

۱۳- در صورت انتخاب و ورود به شورا همواره به مواضع و برنامه‌های اصلاح طلبان در چهارچوب قانون، وظایف و اختیارات شورا متعهد و پایبند بوده و جدا از آن اقدام نخواهم کرد.

منبع: سلام نو
::::

۱ دیدگاه

  1. ملانوری :

    شماره و آدرس آقایان محجوب و کمالی، مشمول حریم خصوصی افراد نمی‌شود؟

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

7 + 3 =