۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱

عضویت دو فرزند رئیس معزول دانشگاه علامه در هیات علمی+ سند

در میان دو رییس عزل شده صدرالدین شریعتی رییس معزول دانشگاه علامه طباطبایی بیشترین خبرسازی را برای تخریب دولت انجام داده است و تعداد زیادی زا اساتید محترم دانشگاه علامه را متهم به مفاسد اخلاقی نموده است. این در حالی است که مستندات نشان می دهد که صدرالدین شریعتی تنها ظرف حدود دوماه دو فرزند خود نفیسه و حسام را بعنوان بورسیه وزارت علوم درآورده است و اقدامات لازم برای عضویت آقازاده وی در دانشگاه علم وصنعت نیز انجام شده است.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): مدارک و مستندات نشان می دهد طی دولتهای نهم و دهم چندین هزار نفر از افراد بدون عبور از رقابت کنکور بعنوان بورسیه دکترا پذیرفته شده و پس از آن بعنوان عضو هیات علمی پذیرفته می گردند.
در این میان تغییر دولت و حاکم شدن رویکرد شایسته سالاری و بها دادن به کنکور و میزان توانمندی های علمی در گزینش اساتید موجب شده است تا موج شدیدی از نگرانی در میان رانتخواران علمی پدید آید که راه دور زدن رقابت علمی و وارد شدن به دانشگاه از درپشتی در حال بسته شدن است و این نگرانی به تعابیری همچون «استفاده از بولدزر » برای تغییرات تبدیل می شود.

دکتر توفیقی در طول دو ماه سرپرستی خود تنها دو رییس دانشگاه را عزل کرده است و از سوی بسیاری از اساتید دانشگاه به جهت کندی در تغییرات مورد انتقاد قرار گرفته است.

آنطور که انتخاب نوشته، در میان دو رییس عزل شده صدرالدین شریعتی رییس معزول دانشگاه علامه طباطبایی بیشترین خبرسازی را برای تخریب دولت انجام داده است و تعداد زیادی زا اساتید محترم دانشگاه علامه را متهم به مفاسد اخلاقی نموده است. این در حالی است که مستندات نشان می دهد که صدرالدین شریعتی تنها ظرف حدود دوماه دو فرزند خود نفیسه و حسام را بعنوان بورسیه وزارت علوم درآورده است و اقدامات لازم برای عضویت آقازاده وی در دانشگاه علم وصنعت نیز انجام شده است.

 منبع: الف
::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

8 + 2 =