۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۸

انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

به اطلاع عموم دانشجویان و دانشگاهیان محترم می رساند، در سایه الطاف حضرت حق و نیز حمایت باشکوه دانشجویان فهیم دانشگاه؛ سرانجام پس از پشت سر نهادن سال‌های تلخ و تاریک گذشته و تحمل مشقات فراوان، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان با برگزاری انتخابات و تشکیل شورای مرکزی جدید، به عرصه فعالیت‌ها و انجام رسالت دانشجویی خویش بازگشت.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): در پی برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه سیستان و بلوچستان، این تشکل با صدور اطلاعیه ای، از آغاز مجدد فعالیت‌های انجمن اسلامی خبر داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اطلاعیه انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه سیستان و بلوچستان

پیرامون از سرگیری فعالیت‌های انجمن اسلامی

«فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ، إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا» (الشرح: ۵ و ۶)

به اطلاع عموم دانشجویان و دانشگاهیان محترم می رساند، در سایه الطاف حضرت حق و نیز حمایت باشکوه دانشجویان فهیم دانشگاه؛ سرانجام پس از پشت سر نهادن سال‌های سرد و رخوت آلود گذشته و نیز تحمل مشقات فراوان، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان با برگزاری انتخابات و تشکیل شورای مرکزی جدید، به عرصه فعالیت‌ها و انجام رسالت دانشجویی خویش بازگشت.

انجمن اسلامی ضمن تشکر صمیمانه از دانشجویان و نیز برخی مسئولین خیرخواه دانشگاه که شرایط را برای از سرگیری فعالیت های این انجمن فراهم نمودند، اعلام می‌دارد در آینده‌ی نزدیک با انتشار بیانیه‌ای به تفصیل مواضع و دیدگاه های خود را تشریح خواهد نمود.

در پایان از عموم دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی که دغدغه رشد و تعالی جامعه‌ی دانشگاهی و بالاتر از آن رشد  و تعالی میهن اسلامی‌مان ایران را دارند صمیمانه دعوت به همکاری نموده، پیشاپیش دستان پرمهرشان را به گرمی می‌فشاریم.دفتر انجمن میزبان دانشجویان عزیز برای پذیرش اعضای جدید و اعلام برنامه‌های آتی انجمن خواهد بود.

شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه سیستان وبلوچستان

آبان ۱۳۹۲

:::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

7 + 1 =