۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷

پیام تسلیت به مناسبت ارتحال فقیه مجاهد، آیت الله حسینی ارسنجانی

این فاضل مجاهد سراسر عمر شریف خود را در کسب علوم آل محمد (صلی الله علیه واله و سلم) و نشر معارف حقه جعفری سپری نمود و از اولین روزهای نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام (س) همراه و پشت سر آن رهبر فرزانه از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در این راه سختی های مسیر را با جهانی از صبر و ایمان تحمل کرد و به عنوان سرباز مدافع حریم ولایت در مجلس خبرگان رهبری و نیز مایه امید و دلگرمی اقشار مردم در سنگر نماز عبادی سیاسی جمعه و همچنین پشتوانه ای محکم برای رزمندگان انقلاب در طول...

arsanjaniiمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا، در پیامی ارتحال فقیه مجاهد، حضرت آیت الله حسینی ارسنجانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (ص): «اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء»

ارتحال فقیه عالیقدر، حضرت آیت الله سید محمد حسین حسینی ارسنجانی، ضایعه ای بزرگ برای عالم اسلام است. این فاضل مجاهد سراسر عمر شریف خود را در کسب علوم آل محمد (صلی الله علیه واله و سلم) و نشر معارف حقه جعفری سپری نمود و از اولین روزهای نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام (س) همراه و پشت سر آن رهبر فرزانه از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در این راه سختی های مسیر را با جهانی از صبر و ایمان تحمل کرد و به عنوان سرباز مدافع حریم ولایت در مجلس خبرگان رهبری و نیز مایه امید و دلگرمی اقشار مردم در سنگر نماز عبادی سیاسی جمعه و همچنین پشتوانه ای محکم برای رزمندگان انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس بود. خدمات ارزشمند علمی آن جناب به ویژه در تبیین نظام مقدس جمهوری اسلامی سرمایه گرانسنگی برای حوزه و دانشگاه محسوب می شود؛ جزاء الله عن الاسلام والمسلمین خیر جزاء .

«انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا» با نهایت تاثر و تالم، این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، رهبری معظم انقلاب، حوزه های علمیه و همچنین مردم انقلابی و شریف شهرستان فسا و نیز به خاندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می نماید و برای آن فقید سعید، علو درجات را از ایزد منان مسالت می نماید.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا

۱۷ آذرماه ۱۳۹۲ هجری شمسی

:::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 8 = 2