۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴

امیر قلعه نویی مشاور جامعتین شد/ اصولگرایان با سیستم ۲-۵-۳ می آیند

پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر در پاسخ به سوالی درباره موضع وی در فتنه ابراز داشت: آن موقع که بچه محل های من در نازی آباد داشتند بچه قرتی های بالای شهر را جمع و جور می کردند، شما کجا بودید؟

galee noe«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – سرویس طنز

محمد ملاعبدالوهاب

یک منبع آگاه از دعوت امیرقلعه نویی به عنوان مشاور سیاسی جامعتین در آخرین جلسه انتخاباتی اصولگرایان، خبر داد.

قلعه نویی در پاسخ به این شایعه گفت: من اصولا با سیستم ۲-۵-۳ کار می کنم و فرمول جامعتین را قبول ندارم.

وی افزود: البته اصولگرایان تا اینجای کار از فرمول ۲-۳-۳ نام برده اند و اگر این بدان معنا باشد که دست من در چینش دو پیستون چپ و راست آزاد باشد، در این صورت حاضر به همکاری هستم.

وی تأکید کرد: کسانی که می گویند ۲-۵-۳ قدیمی شده است، پاسخ دهند چرا یوونتوس با سیستم من بازی می کند؟

سرمربی استقلال گفت: شما می‌دانید که امیر قلعه‌نویی در عمرش حتی یک دروغ هم نگفته است. لذا امیدوارم با ورود من به سیاست، بی اخلاقی و قانون گریزی از سیاست ایران حذف شود.

وی درباره حضور کاندیداهای متعدد در انتخابات گفت: از نظر من حضور افراد غیرفوتبالی در فوتبال مذموم است، حضور افراد غیرسیاسی در سیاست هم قابل قبول نیست. قبلا گفتم اینهایی که در فوتبال آمده اند عکس با شورت ورزشی ندارند، حالا هم می گویم افرادی که کاندیدا شده اند باید ثابت کنند عکس با میز مدیریت دارند یا نه؟

وی در پاسخ به این سوال که چگونه وارد سیاست شده است گفت: من بچه نازی آباد هستم و بچه محل های ما در هر دو جناح حضور دارند، از عباس عبدی و سعید حجاریان اصلاحطلب تا برخی چهره های ارشد اصولگرایی که در حال حاضر بنا به برخی مصالح، ترجیح می دهم نامی از آنها نبرم.

قلعه نویی، فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال را یکی از حلقه های ارتباطی خود با عالم سیاست معرفی کرد و گفت: من و حاجی فتح الله هر جا که با هم بوده ایم، گل کاشته ایم.

وی با اشاره به صعود استقلال به عنوان سرگروه از گروه مرگ جام باشگاه های آسیا افرود: همانطور که پس از سالها توانستم استقلال را در یک رقابت خارجی به موفقیت برسانم می توانم سیاست خارجی ایران را هم نجات دهم و برگه برنده مذاکرات آتی هسته ای را رو کنم.

پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر در پاسخ به سوالی درباره موضع وی در فتنه ابراز داشت: آن موقع که بچه محل های من در نازی آباد داشتند بچه قرتی های بالای شهر را جمع و جور می کردند، شما کجا بودید؟

وی با انتقاد از جریانات انحرافی در سیاست گفت: همانطور که دست های ناپاک فوتبال را رو کردم، دست انحرافیون در سیاست را قلم خواهم کرد.

 

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

79 - 76 =