۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۴ آقای ظریف! به خودت بیا

ما اهل بوسه نیستیم، اشتون بغل بگیرد

آقای ظریف! رفتی با آمریکا سازش کردی، به جهنم. خیال کردی کار بزرگی کردی؟ داداش! ما بچه‌های دهه شتصیم، «سازش دان» ما قبلا بارها و بارها پاره شده و هرچه این پوستین پاره دیپلماسی را وصله‌های انقلابی زدیم از جای دیگر پاره شد. مثلا همین برادر جواد لاریجانی، کارهایی کرده بود که توی جواد ظریف باید جلویش لنگ بیندازی. کجایِ کاری برادر؟!

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – محمد ملاعبدالوهاب: خواستیم یک مطلب طنزی در سایت مبارزه بگذاریم، نگذاشتند. اولش گفتند مطالب تو توهین دارد، بعد گفتند خطر دارد. بعد هم که مملکت گل و بلبل شد. اصلاحطلبان خائن که اینجور، دولت هم که آنجور. رئیس‌جمهور هم که آنقدر دیپلمات است و حساب شده حرف می‌زند که انگار چرتکه صادر می‌کند جای چماق. ظریف هم که بدتر، رفته فیسبوک و توییتر ولی یک گاف خوشگل نمی‌دهد. مرد حسابی! یک ذره از خواهران اشراقی یاد بگیر که چطور داخل فیسبوک گرد و خاک کنی. چه معنی دارد دیپلمات اینقدر منفعل باشد؟ یک ذره انقلابی باش برادر من! اگر خودت را عزل نمی‌کنند لااقل تو یک سفیری را وسط راه مأموریت عزل کن تا بفهمند انقلابی بودن یعنی چه.

11548_916

از آن طرف، تیم هسته‌ای رفته مأموریت خارجه. زحمتش را ظریف کشیده، امتیازش را ملت همیشه در صحنه ایران داده، بوس و بغلش را آقای کری با خانم کاترین می‌کند. واقعا این بود آرمان‌های ما؟ احمدی نژاد، چاوز را تا مشهد برد، سعید جلیلی هم که داشت کاترین را باحجاب می‌کرد. آن وقت ظریف نشسته و بّر و بّر معانقه و معاشقه دشمنان اسلام و مسلمین را نگاه می‌کند. چه معنی دارد که به بهانه پرونده هسته‌ایِ ما این همه هزینه شود، آن وقت کاترین اشتون با جان کری، love بترکاند؟ چرا اشتون، تخم طلایش را در سبد آمریکا می‌کند و قدقدش را برای ما؟ چقدر انفعال، چقدر سازش؟

zarif ashtonبرادر من! چرا فرصت ها را تلف می کنی؟ آن دوست دیپلماتمان، تهدیدها را هم به فرصت تبدیل می کرد، آن وفت تو چطور؟ حداقل می‌رفتی آفریقای جنوبی. ماندلا مادر ندارد، زن و دختر که دارد. بالاخره اگر احمدی‌نژاد نیست، ظریف که هست؟ اگر ما تسلیت نگوییم و در آغوش نگیریم که «غم دان» شان ار شدت غمباد منفجر می‌شود.

آقای ظریف! به خودت بیا. یه نگاهی به دور و برت بکن. دفعه بعد با هوشیاری انقلابی برو به صحنه، با این شعار که “ما اهل بوسه نیستیم، اشتون بغل بگیرد”. نگذار اروپا و آمریکا همدیگر را بغل کنند و به ریش جهان سوم بخندند. حالا که دولت قبل، پول نفت را سر سفره‌های ملت آورده و ما هیچ مشکلی در زمینه عدالت و رفاه نداریم، شما برو و از طرف خانم اشتون، یک بغل عاطفه سر سفره ملت بیاور که قدری شادی و محبت هم در جامعه افزون شود.

::::

۱ دیدگاه

  1. تیمسار :

    در کاریکاتور دوم دو واژه «closer» اضافی بود همون دو واژه «نزدیکتر» به واقعیت نزدیکتر است!!!

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

81 - 74 =