۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲

شورای عالی فرزندآوری

خودارضایی مختص اقتصاد هم نیست. مثلا همین رسانه میلی عزیز، وقتی برنامه‌های میزگرد و مناظره برگزار می‌کند و یک برادر اصولگرا را در مقابل یک برادر اصولگرای دیگر می‌گذارد تا به خیال خودشان مناظره کنند، اما به معانقه و معاشقه متقابل و حمله دسته‌جمعی (به همراه مجری کاملا بی‌طرف که آتش او از همه داغ‌تر است) علیه اصلاحطلبان می‌انجامد، اسمش «خودارضایی رسانه‌ای» است.

farzandavariمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – سرویس طنز – محمد ملاعبدالوهاب: شما یادتان می‌آید یا نمی‌آید نمی‌دانم، اما شعار اقتصادی دهه ۶۰؛ «خودکفایی»، دهه ۷۰؛ «خوداتکایی» و دهه ۸۰؛ «خودباوری» بود. حال به نظر شما، برای دهه ۹۰ چه شعاری بهتر از «خودارضایی» اقتصادی؟

البته خودارضایی اقتصادی شاخه‌های مختلفی دارد و مربوط به دولت فعلی هم نیست. مثلا ما در زمینه خصوصی‌سازی کارهایی انجام داده‌ایم که مصداق بارز خودارضایی است. مثلا واگذاری شرکت‌های دولتی به یک شرکت دولتی یا حاکمیتی دیگر، در قالب خصوصی‌سازی که برخی آنرا «خصولتی سازی» هم می‌نامند.

فلذا اگرچه صنعت خودروسازی ما حداکثر در زمینه پیچ و مهره کردن خودروهای دست چندم فرانسوی مانده است و باید التماسشان کنیم که بعد از رفع تحریم‌ها دوباره بیایند و لوازم یدکی! خودروهای چند دهه قبل خود را به ما بفروشند تا سرهم کنیم و به ملت بفروشیم، اما ما دستاوردهای بزرگی هم در شرکت‌های خودروسازیمان داشته ایم. مثلا واگذاری شرکت سایپا به خود شرکت سایپا. این دستاوردی است که در هیچ کجای دنیا لنگه ندارد. حتی در ینگه دنیا، آمریکا. این نشان می‌دهد ما به قدری در دور زدن تحریم‌ها استاد شده‌ایم که گاهی خودمان را هم دور می‌زنیم. دور زدن قانون هم که خوراکمان است. اصلا از قدیم گفته‌اند آدم باید یک سوزن به خود بزند یک جوال‌دوز به دیگران. نیز گفته‌اند برای هر حرکت اصلاحی باید از خود شروع کرد. فلذا ما از دور زدن خودمان شروع کرده‌ایم و به زودی کل جهان را دور خواهیم زد.

ضمنا خودارضایی مختص اقتصاد هم نیست. مثلا همین رسانه میلی عزیز، وقتی برنامه‌های میزگرد و مناظره برگزار می‌کند و یک برادر اصولگرا را در مقابل یک برادر اصولگرای دیگر می‌گذارد تا به خیال خودشان مناظره کنند، اما به معانقه و معاشقه متقابل و حمله دسته‌جمعی (به همراه مجری کاملا بی‌طرف که آتش او از همه داغ‌تر است) علیه اصلاحطلبان می‌انجامد، اسمش «خودارضایی رسانه‌ای» است. بندگان خدا محض رضای خلق خدا، نمی‌کنند یک برادر اصولگرا را با یک خواهر اصولگرا روبرو کنند تا حداقل یک تفاوت فیزیکی بینشان باشد اگر تفاوت فکری نیست! البته بهتر است موضوع بحث درباره زنان نباشد چون در این صورت، خود خانم‌های اصولگرا جوگیرتر از آقایان بر علیه حقوق زنان خواهند گفت و ته حرفشان این می‌شود که وظیفه زنان، ازدواج هرچه زودتر و فرزندآوری هرچه بیشتر است. چون تنها مشکل کشور ما کاهش جمعیت است وگرنه اقتصادمان رو به رشد است مثل بنز ۱۸ چرخ! یک وقت دیدی به این نتیجه رسیدند که باید یک «شورای عالی فرزندآوری» تشکیل شود و همانطور که «شورای عالی فضای مجازی» برای ساماندهی به فیلترینگ بی سر و سامان تشکیل شد اما به فیلترینگ مضاعف انجامید، اینها هم ملت را گونی گونی دستگیر و به زور به ازدواج و تولیدنسل مجبور کنند.

فی‌المثل بعد از انتشار سلسله مطالبی در سایت نشر آثار رهبری، راجع به «معضل خانه‌های مجردی»، عده‌ای از عماریونِ افراطیون، در حرکتی خودجوش و با جذب بودجه‌های مختلف از نهادهای مختلف، «شورای عالی مقابله با خانه‌های مجردی» را تشکیل داده و ملت را در راستای ازدواج و فرزندآوری هدفمند کنند. همانطور که شورای عالی فضای مجازی، با راه‌اندازی سایت ساماندهی، اطلاعات کلیه کاربران را برای اهداف خاص جمع‌آوری کرد، آمار کلیه خانه‌های مجردی شناسایی شده و در یک حرکت برق‌آسا همه آنها توقیف و به نفع یکی از نهادهای حاکمیتی فعال در زمینه «خودارضایی اقتصادی» مصادره شود. صاحبان منازل هم بازداشت و تا پذیرش تعهد لازم برای ازدواج در سلول انفرادی نگهداری شوند. پس از حصول اطمینان از تعهد ایشان، دوگان دوگان به عقد ازدواج درآمده و دو دانگ از خانه‌ مجردی توقیف شده آقاداماد به عنوان مهریه به عروس خانم که رفته وثیقه بیاورد، عودت داده شود. پس از عقد ازدواج دائم، به مدت دو ماه در سلول دونفره متأهلی نگهداری شده و بعد از تأیید نتیجه تست بارداری از سوی مراجع ذی‌صلاح در پزشکی قانونی، به صورت موقت از زندان آزاد و تا زمان تولد فرزند، در حصر خانگی نگهداری شوند تا مشکل کاهش ازدواج و کاهش جمعیت مملکت فی الفور حل شود.

فلذا همانطور که می‌بینید این همه راهکار پیش روی ما وجود دارد و آن وقت ما نشسته‌ایم و شعار می‌دهیم. واقعا می‌شود و می‌توانیم.

:::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

39 - = 36