۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷ سهراب زند:

اصول گرایی و اقتدار در شورای نگهبان!

چه کسی از شما غیر از اقتدارگرایی دیده که حالا اینگونه برآن تأکید می کنید؟ رد صلاحیت گسترده حتی رد صلاحیت آقایان روحانی و عارف و توصیۀ رهبری برای تایید صلاحیت، دلیل محکمی بر این ادعاست... حالا شما مرتب بگویید اصولگرایی و اقتدار در شورای نگهبان. هر چه قدر واحد مدیریت افکار عمومی در بین واحدهای گذراندۀ سیاسی برخی مسئولین جایی ندارد واحد خوراک سازی برای مخالفین چهار واحد چهار واحد، گذرانده شده!

JANNATI (1)مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) - سهراب زند

“بعضی‌ها برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی طراحی می‌کنند و نقشه می‌کشند، باید مراقب بود که به اهداف شوم خود نرسند. اصولگرایان حرکت کنند، از گذشته عبرت بگیرند، نقاط ضعف خود را بشناسند و آنها را برطرف کنند.”

این سخنان سخنان دبیر کل ائتلاف جریان اصول گرایی نیست. این سخنان داور اصلی انتخابات کشور است!

آقای جنتی در دیدار با اصول گرایان گیلان دی ماه ۹۲، در حالی به این سخنان پرداختند که هنوز پروندۀ ماجرای سال ۸۸ مفتوح است یعنی بهانه ای که ایشان و همکارانشان به دشمنان و لج بازان داد صدماتش جبران نشده است. در ایام انتخابات سال ۸۸ با شدت تمام بسیاری از شورای نظارت و داوری انتخابات یعنی شورای نگهبان از احمدی نژاد دفاع نمودند و در تخریب رقیب وی سخن ها راندند تا جایی که غلامحسین الهام عضو شورای نگهبان، رسما در تجمع ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در مصلی تهران حاضر گردید و به سخنرانی پرداخت!

البته باید اذعان نمود که صرف حمایت نظری آقایان دلیل بر تقلب در نظارت و رسیدگی نیست که به آنها تهمت جانبداری عملی هم زده شود، اما شکی نیست که این عملکرد آنان موجب تشنج، بی اعتمادی و بهانه جویی بخش عظیمی از مردم گردید. اگر آقایان فقط ظاهر را حفظ می نمودند و با بیان کلی معیارهای انقلابی از کسی اسم نمی بردند و از خواب راننده تاکسی درنماز جمعه صحبت نمی کردند، آسمان رای کاندیدایشان به زمین می آمد؟!

نه خیر، فقط آب در آسیاب دشمن ریختند و کار نظام را سخت نمودند بی شک یکی از عوامل اتفاقات ۸۸ را باید در داوران غیر خوددار دانست همان ها که مانند برخی مسئولین آنقدر بد عمل کردند که رهبری خود مجبور به ورود مستقیم به مسایل شدند و…اما انگار اصلا آقای جنتی اهمیتی به گذشته نمی دهند و … خوب شما خوب می دانید که واژه اصول گرایان برای جامعۀ سیاسی بار دارد آنهم برای عده ای از فعالان سیاسی، چرا پیشاپیش خوراک بیگانگان را تأمین می فرمایید که بگویند منتظر انتخابات اصول گرایی باشید! بعد هم به سخنان بعدی شما استناد کنند که:

“شورای نگهبان با اقتدار در چارچوب قانون به وظایف خود عمل می‌کند.”

چه کسی از شما غیر از اقتدار گرایی دیده که حالا اینگونه برآن تأکید می کنید؟ رد صلاحیت گسترده حتی رد صلاحیت آقایان روحانی و عارف و توصیۀ رهبری به شورای نگهبان برای تایید صلاحیت، دلیل محکمی بر این ادعاست (خبر در مصاحبۀ آقای کدخدایی) حالا شما مرتب بگویید اصول گرایی و اقتدار در شورای نگهبان.هر چه قدر واحد مدیریت افکار عمومی در بین واحد های گذراندۀ سیاسی برخی مسئولین جایی ندارد واحد خوراک سازی برای مخالفین چهار واحد چهار واحد، گذرانده شده است!
منبع: الف
::::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

85 - 81 =