۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱

دبیر سابق تحکیم وحدت: مجلس بهانه تراشی نکند

مهدی امیریان در خصوص کارت های زرد نمایندگان مجلس به وزیران دولت یازدهم گفت: شش ماه زمان کافی برای قضاوت در خصوص عملکرد دولت یازدهم نیست. دبیر پیشن دفتر تحکیم وحدت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری میان دولت و مجلس اظهار کرد : مجلس باید به دنبال تقویت دولت باشد، نه اینکه به دلیل گرایش های سیاسی بهانه تراشی کند.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت می گوید: نباید دولت را تخطئه کرد، باید فرصت داد تا برنامه های خود را اجرایی کنند و سپس در خصوص آنها قضاوت کرد.

مهدی امیریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در خصوص کارت های زرد نمایندگان مجلس به وزیران دولت یازدهم گفت: شش ماه زمان کافی برای قضاوت در خصوص عملکرد دولت یازدهم نیست.

دبیر پیشن دفتر تحکیم وحدت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری میان دولت و مجلس اظهار کرد: مجلس باید به دنبال تقویت دولت باشد، نه اینکه به دلیل گرایش های سیاسی بهانه تراشی کند.

برخی احزاب سیاسی به دنبال تخریب دولت

امیریان با اشاره به اینکه برخی احزاب سیاسی به دنبال تخریب دولت با استفاده از دانشجویان هستند، گفت: احزاب سیاسی مخالف دولت با ورود به دانشگاه به دنبال استفاده از دانشجو برای تخریب دولت هستند.

وی ادامه داد: حمایت انجمن های دانشجویی از یک جریان فکری خاص و وارد کردن هجمه به دولت را می توان نمونه ای از حضور احزاب سیاسی در دانشگاه ها دانست.

دبیر پیشین دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه دانشجو آرمان گراست و برای پیشرفت کشور تلاش می کند، گفت: این گونه احزاب در میان دانشجویان محبوبیتی ندارند و توسط افراد محدودی هدایت می شوند.

امیران معتقد است که در طول هشت سال گذشته فضا برای فعالیت تشکل های دانشجویی فراهم نبوده است.

وی از رییس جمهوری و اعضای دولت یازدهم خواست که شرایط را برای فعالیت تمامی تشکل های دانشجویی فراهم کنند تا نشاط به محیط های دانشگاهی بازگردد.

::::

 

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

84 + = 85