۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵

سبحانی: شورای نگهبان ۷ یا ۸نفر را تایید کند

دکتر سبحانی، کاندیدای مستقل انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تعداد کاندیدا باید در حدی باشد که مردم بتوانند ذهنیت‌ها را تشخیص دهند، ابراز عقیده کرد که اگر شورای نگهبان حداکثر ۷ الی ۸ نفر را تایید صلاحیت کند، مناسب است.

dr sobhani«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): حسن سبحانی در پاسخ به این سوال که اگر مورد تایید شورای نگهبان واقع نشوید چه واکنشی خواهید داشت، گفت: مگر در مقابل قانون جز تمکین کار دیگری هم می شود انجام داد؟

استاد اقتصاد دانشگاه تهران در خصوص بهترین وضعیت از نظر تعداد نامزدهای انتخاباتی پس از تایید شورای نگبهان، افزود: به نظر می آید تا هفت یا هشت نفر مشکلی پیش نمی آید. تعداد کاندیدا باید در حدی باشد که مردم بتوانند ذهنیت ها را تشخیص دهند.

وی در پاسخ به ابن سوال که اگر رییس جمهور شدید سفرهای استانی را ادامه می دهید، گفت: رفتن به نقاط مختلف کشور و با مردم بودن کار خوبی است. اما چگونگی این عمل که مناسب با شئونات اسلامی و و قت و امکانات کشور باشد، را باید کارشناسی کرد.

کاندیدای مستقل انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به سیاست خارجی دولت آینده اش، یادآور شد : منافع ملی ایران در همه جهان جز با دولت غاصب اسرائیل گسترده است. قانون اساسی ارتباط با هیج کشوری را منع نکرده است اما مطابق قانون اساسی ارتباط با کشورهای اسلامی با حفظ منافع ملی مد نظر ما است.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب‌ها:

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

1 + 2 =