۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۷

افراطیون تحکیمی‌نما + عکس

از زمان برگزاری انتخابات مجعول در مهرماه جاری، اقلیت انجمن‌های اسلامی با گرایش اصولگرا مدعی تشکیل شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت هستند که البته این انتخابات بواسطه اعتراض اکثریت انجمن‌های اسلامی که این نشست را بایکوت کرده بودند، هنوز توسط هیئت نظارت بر تشکلهای اسلامی دانشگاهیان به تأیید نرسیده است. ا این حال، برخی افراد با گرایشات رادیکال با حمایت برخی رسانه‌های اصولگرا، خود را به عنوان اعضای شورای مرکزی «دفتر تحکیم وحدت» معرفی می‌کنند که تمایز آشکاری با شورای مرکزی تشکل‌های دانشجویی اصولگرا - با گرایشات رادیکال و غیرعقلانی- ندارند.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): از زمان برگزاری انتخابات مجعول در مهرماه جاری، اقلیت انجمن‌های اسلامی با گرایش اصولگرا مدعی تشکیل شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت هستند که البته این انتخابات به واسطه اعتراض اکثریت انجمن‌های اسلامی که این نشست را بایکوت کرده بودند، هنوز توسط هیئت نظارت بر تشکلهای اسلامی دانشگاهیان به تأیید نرسیده است.

با این حال، برخی افراد با گرایشات رادیکال با حمایت برخی رسانه‌های اصولگرا، خود را به عنوان اعضای شورای مرکزی «دفتر تحکیم وحدت» معرفی می‌کنند که تمایز آشکاری با شورای مرکزی تشکل‌های دانشجویی اصولگرا – با گرایشات رادیکال و غیرعقلانی- ندارند.

ds

چنانچه در تصویر می بینید، فردی که مدعی تصدی مسئولیت دبیر تشکیلات این تشکل است، در تجمع ۳۰۰ نفره گروهی خاص در میدان فلسطین (مورخ ۹/۱۰/۹۲) حضور یافته است. حال آنکه دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت نمی‌تواند در هر تجمع و برنامه‌ای به اختیار و سلیقه خود شرکت کند. ضمن آنکه حضور دبیر تشکیلات تحکیم در برنامه‌های که در چارچوب مواضع این اتحادیه است، جنبه نمادین و اعلام موضع دارد نه آنکه وی شخصاً در قامت یک علم به دست ظاهر شود! یا آنکه فردی به عنوان دبیر انجمن اسلامی و سپس عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت مطرح شود که در سال‌های گذشته ریاست بسیج دانشکده را بر عهده داشته است!

مواضع این افراد در شرایطی به نام انجمن‌های اسلامی، طیف شیراز و دفتر تحکیم وحدت تمام می‌شود که طیف شیراز به عنوان جریان انجمن‌های اسلامی با گرایش خط امامی و اصلاحطلب معتدل، هیچگونه نسبت مبنایی و تشکیلاتی با اصولگرایان نداشته و آنچه که امروز دیده می شود، ابتلائات سالهای اخیر است.

::::

۱ دیدگاه

  1. ایرانی :

    این تجمع مربوط به بزرگداشت ۹ دی است و شرکت در آن به منزله تایید حماسه ۹ دی و همراهی با ملتی است که در ۹ دی حماسه آفریدند ربطی به اینکه فرد عضو چه گروهی باشد ندارد هر فردعلاقه مند به عزت کشورش می تواند در آن شرکت کند بسیج برای حضور در این برنامه از کسی بازخواست نمی کند تو عضو چه تشکلی هستی این روز متعلق به همه ملت آگاه ایران است

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

13 - 11 =