۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قوچان به مناسبت ۲۲ بهمن

انجمن اسلامی دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان، بر عزم راسخ ملت همیشه سربلند ایران اسلامی که با اهتمام و اعتماد سرافرازانه خویش به ندای علی زمان لبیک گفتن، درود می‌فرستد و به شکرانه این پیروزی که در سایه توجهات و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و هدایت و رهبری امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) محقق شده است سجده شکر می‌گذارند و از تمامی مردم که در این حماسه بزرگ نقش‌آفرینی کردند تقدیر و تشکر می‌نماید.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فناوری‌های نوین قوچان بیانیه ای به مناسبت ۲۲ بهمن؛ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فناوری‌های نوین قوچان

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

والفجر ولیال عشر

درود خداوند بر ملت رشید و آزاده و عدالت ‌طلب ایران که در سی‌ و پنجمین بهار آزادی دیگربار مراتب وفاداری و قدرشناسی خود را نسبت به انقلاب بزرگ اسلامی و اندیشه‌های والا و آرمان‌های بلند پیشوای بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبری الهی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و شهیدان سرافراز با حضوری حماسی و پرشکوه در روز ۲۲ بهمن به نمایش گذاشتند.

گرچه با کمال تاسف جریان خشونت‌گرا و افراطی هم‌چون دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی طی چند ماه گذشته بعد انتخابات با سوء استفاده از اجتماعات مردمی اقدام به تخریب دولت و تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی پرداختند. این در حالی است که رهبر معظم انقلاب  بارها و بارها در بیاناتشان از دولت و تیم مذاکره کننده ایران حمایت کردند و در دیدار با دانشجویان صراحتا اعلام کردند که: “هیچکس نباید مجموعه مذاکره کنندگان ما را سازشکار بداند، اینها بچه های خود ما و بچه های انقلابند. یک ماموریت سختی را برعهده دارند و هیچکس نباید ماموری را که مشغول کاری است تضعیف کند.” حال عده ای آزادانه با حمل پلاکاردهایی موهن و شعارهایی تند و بی مایه و با ادعای ارزشمداری، مذاکره کنندگان کشورمان را تخطئه، تخریب و تضعیف کردند.

انجمن اسلامی دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان، بر عزم راسخ ملت همیشه سربلند ایران اسلامی که با اهتمام و اعتماد سرافرازانه خویش به ندای علی زمان لبیک گفتن، درود می‌فرستد و به شکرانه این پیروزی که در سایه توجهات و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و هدایت و رهبری امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) محقق شده است سجده شکر می‌گذارند و از تمامی  مردم که در این حماسه بزرگ نقش‌آفرینی کردند تقدیر و تشکر می‌نماید.

:::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

14 + = 15