۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶

پزشکیان: شعار من در صورت کاندیداتوری “عدالت و قانون” خواهد بود

پزشکیان نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی که سابقه تصدی وزارت بهداشت و درمان دولت اصلاحات را در پرونده کاری خود دارد، از سوی جمعی از هواداران و علاقمندان خود برای کاندیداتوری در این دوره از انتخابات دعوت شده است.

pezeshkian 7«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): مسعود پزشکیان کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شعار انتخاباتی اش را در صورت کاندیدا شدن ” عدالت و قانون ” خواند و در عین حال گفت: تصمیم گیری من به کاندیداهایی که در صحنه انتخابات حضور دارند نیز مرتبط است ، نمی توانم چیزی بگویم من برای انتخابات مجلس هم در آخرین روز، ثبت نام کردم.

مسعود پزشکیان کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری مهر، از بخش های مختلف خبرگزاری بازدید کرد.

پزشکیان نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی که سابقه تصدی وزارت بهداشت و درمان دولت اصلاحات را در پرونده کاری خود دارد، از سوی جمعی از هواداران و علاقمندان خود برای کاندیداتوری در این دوره از انتخابات دعوت شده است.

وی هنوز تصمیم خود برای کاندیداتوری را اعلام نکرده است اما وقتی از او در این باره سوال می شود جوابش این است که همچنان در حال فکر کردن است و عجله ای برای تصمیم گیری ندارد و باید شرایط را به خوبی بسنجد.

پزشکیان در پاسخ به این سوال که اگر وی به تصمیم قطعی برای کاندیداتوری برسد اما خاتمی با آن مخالفت کند، چه خواهد کرد؟ گفت: آقای خاتمی به این کارها چکار دارد؟ ممکن است پشتیبانی نکند، اما آقای خاتمی با چه کسی تا حالا مخالفت کرده است؟

پزشکیان گفت: من هنوز تصمیم نگرفتم که بیایم، نمی دانم اگر تصمیم بگیرم این موضوع را با آقای خاتمی درمیان می گذارم و نظرش را می پرسم یا خیر، بنابراین نمی توانم به شما پاسخ قطعی بدهم.

وی ادامه داد: فعلا در حال ارزیابی شرایط هستم تصمیم گیری من به کاندیداهایی که در صحنه انتخابات حضور دارند نیز مرتبط است.

نماینده تبریز در پاسخ به این سوال که چند درصد احتمال دارد در انتخابات حضور یابید، گفت: نمی توانم چیزی بگویم من برای انتخابات مجلس هم در آخرین روز، ثبت نام کردم.

پزشکیان در پاسخ به این سوال که آیا نمی خواهید به خاطر هواداران و علاقمندان خود هر چه زودتر خبر خوشی به آنها اعلام کنید، گفت: دوستان به من لطف زیادی دارند اما من برای آمدن همچنان در حال فکر کردن هستم.

پزشکیان با اشاره به آخرین ملاقاتش با خاتمی که دو ماه پیش انجام شده است در پاسه به سوال خبرنگار مهر گفت: در دیداری که با آقای خاتمی داشتم هیچ بحث انتخاباتی مطرح نشد. من هم در این مدت با کسی صحبت و مذاکره ای نداشتم و کسی هم با من مذاکره ای نکرده است.

وی گفت اگر کاندیدای انتخابات شود ، مهمترین اصلی را که مورد تاکید و پی گیری قرار می دهد “شعار عدالت و قانون” خواهد بود.

پزشکیان درباره احتمال اجرای طرح درمان رایگان در دولتش نیز گفت: اگر عدالت و قانون رعایت شود، درمان برای همه رایگان خواهد شد، زیرا برای درمان رایگان در حال حاضر قانون وجود دارد اما اجرا نمی شود.

منبع: مهر

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 47 = 56