۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰

اختلاس میلیاردی یا توطئه ماسونری؟

حالا ما کاری نداریم که دکتر! کردان وزیر مرحوم و محترم کشور دولت نهم که دکترای "حقوق الکی" ("حقوق الکی" یک گرایش جدید در کنار "حقوق آبکی" است) از آکسفورد اینترنتی داشت، خودش در انعقاد نطفه قرارداد کرسنت نقش ایفا کرده بود. آنهم با یک بازی کاملا زیرپوستی به نحوی که کلا در نقش محو شده بود و کسی نمی‌فهمید این آدمی که در عقد قرارداد نقش داشته، وزیر کشور دولتی است که قرارداد مذکور را به اتهام فساد دولت قبل معلق کرده.

IRANIAN UNI (2)مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – سرویس طنز – محمد ملاعبدالوهاب: وکیل آقامه‌آفرید (به قول صمد؛ آقاش را می‌گذارم اولش که یک وقت فکر نکنند خانم است) فرموده‌اند هیچ یک از اعضای کابینه دولت خدمت‌گزار در اختلاس ۳۰۰۰میلیاردی محکوم نشدند. برخی دوستان طرفدار دولت سابق هم ذوق کرده‌اند که بله ما چقدر خوبیم. از قدیم درباره روباهی که شاهدش، دمبش باشد، افزوده‌اند “خود گویی و خود خندی، عجب عروس هنرمندی”. ایضا درباره سرشت و سرنوشت “عروسی تعریفی” هم چیزهایی گفته‌اند که جایش اینجا نیست و می‌ترسم اگر رویش مانور بدهم، فردا “اتحادیه عروس‌داران تهران”، “سندیکای نوعروسان پایتخت”، “انجمن عروسان خودتعریف کن”، “سازمان عروسان بدون مرز”، “مجمع عروسان فاقد شوهر” و…  اعتراض و تظاهرات و خودسوزی کنند و سایت “مبارزه” هم مثل سریال “سرزمین کهن” برود آنجایی که عرب نی انداخت.

بله برادران. فرموده‌اند وزرا در اختلاس نقشی نداشتند. آخی! آدم دلش غنج می‌رود بابت این همه پاکدستی. البته تا جایی که من یادم می‌آید معاون وزیر راه محکوم به حبس و ردِّ مال شده بود که آن هم مالی نیست و لابد این هم جزو آدم‌های تحمیلی توسط مجلس به دولت خدمت‌گزار بوده است.

البته در مواردی مثل کرسنت هم داشتیم که آش مفاسد حضرات آنقدر شور شده بود که حتی برادرحسین شریعتمداری هم که تمام فکر و ذکرش اینست که در زمین اصلاحطلبان خائن و ایادی استکبار بازی نکند، وسط دعواهای آنها با کردان، به او حمله می‌کرد که تو خودت اینکاره بوده‌‌ای در کرسنت و الخ. که صد البته حرف برادرحسین برای ما سند است.

از آن طرف، رئیس وقت “دیوان محاسبات” که “قرارداد کرسنت” را به بهانه فساد معلق کرد، جناب دکتر! رحیمی – معاون اول دولت خدمت – بود که الان متهم درشت پرونده “فساد بیمه” است و نصف دستگاه قضا سرش گیس و گیس‌کشی دارند که باید بازداشتش کرد یا می‌تواند وثیقه بگذارد و برود در دانشگاه ایرانیان تدریس حقوق کند. انصافا احسنتم به این همه پاکدستی. انسان تحت تأثیر قرار می‌گیرد فی‌الواقع. طیب ا… انفاسکم برادران. نتیجه می‌گیریم که اگرچه با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را پاک کرد، اما می‌شود شیشه همسایه را هم کثیف کرد.

اما این یک روی ماجراست. ما عادت نداریم یک طرفه به قاضی برویم. همین که معاون اول رئیس جمهور در مقابل فساد کرسنت قیام کرده بوده ما را متنبه می‌کند که نکند همه این حرف‌ها علیه دولت دروغ باشد؟ آنهم دولتی که درباره‌اش گفته بودند: “ظلم و فساد و تبعیض/ احمدی‌نژاد به پا خیز؟” چه بسا اگر پولی هم جابه‌جا شده باشد یا اگر حرکت نامتعارف صورت گرفته باشد، با قصد خدمت به مردم بوده.

شما همان وزیر اسبق صنایع را نگاه کن. جوان به این رعنایی، هیچ اتهامی نداشت جز اینکه دو مورد اختراع جوانان این کشور را به جای آنکه ثبت و بهره‌برداری کند، به نام خودش ثبت کرده بود. آنهم لابد برای اینکه به‌واسطه نام او، کارشان در چرخه اداری راه بیفتد و به مرحله تولید برسد و چرخ صنعت مملکت را بچرخاند. هدف خدمت بوده است و هدف وسیله را توجیه می‌کند مثل بنز.

بعد شما آن یکی معاون رئیس‌جمهور سابق را ملاحظه کن. می‌گفتند ۱۵میلیارد در بنیاد شهید اختلاس شده، بعد گفتند ۱۷۰میلیارد. معلوم است خودشان با خودشان چند چند هستند؟ در مورد شخص رئیس‌جمهور هم می‌گفتند ۱۶میلیارد از پول مردم را برای دانشگاه خودش برداشته. از آن طرف می‌گفتند سرمایه وزیر اسبق کشور – جناب مهندس مستضعف صادق محصولی – هم ۱۶۰میلیارد است که از راه دلالی و سوآپ نفت به دست آمده. خوب اینها همه تهمت است. اساسا نگاهی به ارقام و داده‌ها نشان می‌دهد که توطئه‌ای در کار است تا دولت خدمتگزار را بدنام کنند. وگرنه چرا همه اعداد اختلاس‌ها، ترکیبی از دو عدد ۱۶ و ۱ است که یک نماد ماسونری است:

اختلاس کوچک بنیاد شهید : ۱- ۱۶= ۱۵ میلیارد

اختلاس بزرگ بنیاد شهید : ۱۰+۱۶۰= ۱۷۰ میلیارد

سرمایه پاک دانشگاه ایرانیان : ۱۶ میلیارد

سرمایه پاک آقای محصولی : ۱۶۰ میلیارد

تازه اختلاس ۳۰۰۰میلیاردی هم ۱۶زندانی داشته و ۱۶نماینده به خاطر ارتباط با آن متهم و بعضا ردصلاحیت شدند. اینها همه بیانگر آنست که همه ابن توطئه‌ها در خود اسرائیل برنامه‌ریزی شده تا دولت را زیر سوال ببرند. اما کسی بصیرت نداشت که این هم توطئه ماسونی و صهیونی را ببیند.

::::

 

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 6 = 3