۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸

انتقاد آیت الله مقتدایی از ادعای تحریف آمیز عدم باور امام خمینی به جمهوریت نظام

آیت الله مقتدایی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در واکنش به این جمله تحریف آمیز که «امام معتقد به جمهوریت نبودند و تنها برای این که به زبان روز سخن بگویند از واژه جمهوری استفاده می کردند»، اظهار داشت: به هیچ وجه این بیان در مورد امام صحیح نیست. چون امام خمینی از ابتدا با سلطنت مخالف بودند و مدل جمهوریت و اسلامیت را مد نظر داشتند. طوری که بارها فرمودند که جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیش.

ayat. mogtadaeeمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): آیت الله مقتدایی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در واکنش به این جمله تحریف آمیز که «امام معتقد به جمهوریت نبودند و تنها برای این که به زبان روز سخن بگویند از واژه جمهوری استفاده می کردند»، اظهار داشت: به هیچ وجه این بیان در مورد امام صحیح نیست. چون امام خمینی از ابتدا با سلطنت مخالف بودند و مدل جمهوریت و اسلامیت را مد نظر داشتند. طوری که بارها فرمودند که جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیش.

وی که در حاشیه مراسم تجدید میثاق اعضای مجلس خبرگان رهبری با آرمان های امام خمینی در حرم مطهر امام خمینی، سخن می گفت، در پاسخ به این پرسش که در مقابل تصویر تحریف شده و خشنی که از امام خمینی در رسانه های غربی و برخی محافل داخلی ارائه می شود چه باید کرد؟ اظهار داشت: امام خمینی(س) همواره چهره رئوف، مهربان و دلسوزی داشته اند و چهره ی اخلاقی امام نمونه ای از اخلاق پیامبر گرامی اسلام بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که قرآن می فرماید پیامبر را اسوه و الگوی خودتان قرار دهید «ولکم فی رسول الله اسوة الحسنة»، گفت: به راستی که امام پیامبر بزرگ اسلام را در سبک و سیاق زندگی و حکومت اسوه خود قرار داده بود.

وی افزود: امام خمینی الگویی به تمام معنا از رفتار و روش پیغمبر اسلام(ص) در عصر ما بود، البته دشمنان، اسلام را هم خشن معرفی می کنند و باید همواره در ارائه تصویر واقعی اسلام، انقلاب و امام خمینی(س) کوشید و توطئه دشمنان در این زمینه را خنثی نمود.

منبع: جماران

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

60 + = 65