۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲

آزادی فعالان انجمن اسلامی فردوسی پس از بازداشت در تجمع اعتراض به کنسولگری پاکستان

در پی تجمع اعتراضی صبح امروز (سه شنبه) تعدادی از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در مقابل کنسولگری پاکستان در مشهد، تعدادی از اعضای انحمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد بازداشت شده بودند. در بین بازداشت شده ها، اسامی دبیر شورای مرکزی و دبیر تشکیلات انجمن اسلامی و همچنین دبیر دانشکده ی ریاضی دیده می‌شد.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): ۱۲ عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد که مقابل کنسولگری پاکستان بازداشت شده بودند، دقایقی پیش (راس ساعت ۳ بعدازظهر)  آزاد شدند.

بنا به گزارش پایگاه خبری انصاف در پی تجمع اعتراضی صبح امروز (سه شنبه) تعدادی از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در مقابل کنسولگری پاکستان در مشهد، تعدادی از اعضای انحمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد بازداشت شده بودند.

بنا بر گفته‌ی شاهدان عینی برخورد پلیس با دانشجویان بسیار آرام و مودبانه بوده است. در بین بازداشت شده ها، اسامی دبیر شورای مرکزی و دبیر تشکیلات انجمن اسلامی و همچنین دبیر دانشکده ی ریاضی دیده می‌شد.

دانشجویان معترض ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز (سه شنبه ۱۲ فروردین) بازداشت شده و ساعت ۳ بعدازظهر آزاد شدند.

اعتراض این دانشجویان به گروگان‌گیری مرزبان های ایرانی بر می گردد که اخبار منتشر شده تاکنون حکایت از نگهداری آنها توسط گروهک تروریستی جیش العدل در خاک پاکستان دارد. گروهک تروریستی جیش العدل ۵ مرزبان ایرانی را در مرز ایران و پاکستان گروگان گرفته و بنا بر اخباری که تاکنون منتشر شده، گروگان ها در خاک پاکستان نگه داری می شوند.

:::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 1 = 2