۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰

نامه جمعی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری به روحانی

ما کارکنان نهاد اظهارات وقیحانه و غیرقانونی معاون اجرائی دولت دهم و وکیل ایشان را دیگر تحمل نکرده و بی پاسخ نخواهیم گذاشت که صندوق متعلق به نهاد و کارکنان را متعلق به خود و مستقل تلقی نموده و این موضوع را رسماً رسانه ای اعلام نموده اند؟!!!

مبارزه(رسانه تحلیی خبری دانشجویان خط امام):

متن کامل این نامه در ادامه می آید:

بسمه تعالی

‹‹در برابر هیاهو و غوغای مخالفان نباید تسلیم شد و برای مأیوس کردن دشمنان، قاطعیت لازم است.››

‹‹پیام بر گرفته از آیه ۱۴۵- سوره بقره››

محضر مبارک ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

سلام علیکم
احتراماً؛ اینجانبان جمعی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری به واسطه اتفاقات و رخدادها و رویدادهای اخیر پیرامون صندوق قرض الحسنه شهیدان رجایی و باهنر برخود فرض و واجب دانسته از باب تکلیف از آن مقام محترم که سوگند پاسداری از حقوق مسلم مسلمین و بیت المال را در طلیعه ۲۴ خرداد ۹۲ یاد نمودید، با تقدیم این طومار عاجزانه درخواست نماییم که اقدامی عاجل ، قاطع، اصلاحی و قانونی را در جهت حفظ حقوق ما کارکنان انجام داده تا پایانی باشد بر اقدامات تمامیت خواهانه، غیر قانونی، انحرافی، عوامفریبانه و تخریبی برخی افراد اجرائی باقی مانده از دولت نهم و دهم.

ریاست محترم جمهوری اسلامی:
همان گونه که مستحضرید این صندوق قرض الحسنه در سال ۱۳۶۵ به شماره ثبت ۳۲۲۹ با سپرده اولیه مقام معظم رهبری (رئیس جمهور وقت)، نخست وزیر وقت، تعدادی از وزرا و کارکنان ریاست جمهوری و نخست وزیری با نیت خیرخواهانه تاسیس که در راستای فعالیت های جاری آن تا زمان روی کار آمدن دولت نهم بدون هیچ گونه حاشیه و یا مسئله ای در جهت خدمت ، یاری رساندن و گره گشایی از مشکلات و درخواست های کارکنان، روندی معقول و معمول را دنبال می نمود.

۲۰ سال فعالیت و خدمت صادقانه در مدت زمان ریاست جمهوری حضرت آیت ا… خامنه ای (رئیس جمهور وقت) حضرت آیت ا… هاشمی رفسنجانی و حجه الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی با مدیریت هیات امنا و مدیرعاملین انتخابی از سوی کارکنان و مدیران نهاد بدون هیچگونه شائبه و ابهام سندی پرافتخار برای این صندوق قرض¬الحسنه ثبت و ماندگار بود که یکباره با روی کار آمدن دولت نهم و دهم در واپسین روزهای فعالیت و حیات جریان معلوم¬الحال دراقدامی غیرقانونی، غیرشرعی، غیراخلاقی وغیر قابل پیش بینی با تغییرات اساسنامه یک صندوق قرض الحسنه دولتی متعلق به خانواده بزرگ و خدوم نهاد ریاست جمهوری به یک صندوق قرض الحسنه خصوصی، خانوادگی، هزار فامیل، باندی و شبکه ای ناشناخته تبدیل گردید؟!!

این صندوق که ساختمان، تجهیزات، امکانات، آب و برق، تلفن و کارمند و از همه مهمتر سپرده و سرمایه اصلی و در گردش آن متعلق به بیت المال و کارکنان نهاد می باشد، چگونه، با چه فرمول و منطق و فرآیند و توجیهی می تواند به یک عده ای خاص و معلوم الحال با کارنامه غیر قابل دفاع انتقال یابد؟! آیا این اقدام غیرقانونی و شتاب زده جز برای جلوگیری و عدم دسترسی به اسناد تخلفات و اقدامات مجرمانه اعضاء هیات امناء قبلی و برملا شدن فعالیت های غیراخلاقی و غیرقانونی ایشان بوده است؟!

مدیرعامل (بخوانیم مدیرغافل) نگارنده نامه مورخ ۱۷/۴/۹۳ خطاب به حضرتعالی قبل از هر چیز پاسخ گو باشند که چگونه، چه زمانی، با چه مدرک تحصیلی، با چه رابطه و وضعیت استخدامی، با دستور چه کسی، با چه سوابقی و طی نمودن کدام فرایند قانونی به نهاد ریاست جمهوری ورود پیدا کرده (بخوانیم نفوذ کرده) و در حال حاضر کجا هستند، وضعیت همکاری و استخدامی و فعالیت ایشان در نهاد چگونه است و اصولاً همکاری و وضعیت اشتغال ایشان با ساختار دولت، نه نهاد، به چه شکل می باشد؟

آیا در طول بیست سال فعالیت و خدمت رسانی صندوق به کارکنان نهاد توسط مدیران و هیات امنا قبلی این امکان دور برگردان زدن و انتقال صندوق به افراد حقیقی وجود نداشته و اصطلاحاً ‹‹بلد نبودند›› حیف و میل نموده و چپاول کنند؟!

پاسخ صریح و روشن این است که تعهد، اخلاق، قانونمداری و اخلاص باعث عدم اینگونه تصمیمات و اقدامات مجرمانه، غیراسلامی و غیرقانونی بوده است.

جناب آقای دکتر روحانی

سکوت توأم با نجابت ما کارکنان نهاد ریاست جمهوری در ماجرای انتقال شبانه ۲۵ کامیون اجناس و اموال و اقلام نهاد به ساختمان لادن، تصاحب، انتقال و استفاده غیر قانونی۳۲ دستگاه خودرو گران قیمت خارجی از مناطق آزاد و نهاد به دانشگاه غیر انتفاعی ایرانیان( بخوانیم دانشگاه غیرقانونی ویرانیان) تحت پوشش دفتر رئیس دولت نهم و دهم، ماجرای انتقال غیرقانونی مبلغ ۱۶ میلیارد تومان از حساب نهاد به حساب شخصی در عرض کمتر از ۳ ساعت در روز تحلیف رئیس جمهور جدید، استخدامهای بی ضابطه و انتقال فله ای قریب به دو هزار نفر نیروی انسانی غیر متخصص، بدون مدرک تحصیلی دانشگاهی، بدون سابقه اشتغال به نهاد و تضییع حقوق بسیاری از کارکنان خدوم ، خوشنام و باسابقه و بهره بردن از رانت های اختصاصی (بخوانیم سوء استفاده های غیر قانونی و غیر شرعی) و بسیار اقدامات ویرانگر، درد آورد، مشمئز کننده و غیر قابل جبران، فقط به خاطر صیانت از منشور اخلاقی دولت یازدهم و احترام به شخص حضرتعالی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردمی و اجرای خط اعتدال و تدبیر و تکریم و پرهیز از هر گونه ایجاد حاشیه برای پرداختن به امر خطیر سازندگی ویرانیهای هشت ساله گذشته بوده است.

ما کارکنان نهاد اظهارات وقیحانه و غیرقانونی معاون اجرائی دولت دهم و وکیل ایشان را دیگر تحمل نکرده و بی پاسخ نخواهیم گذاشت که صندوق متعلق به نهاد و کارکنان را متعلق به خود و مستقل تلقی نموده و این موضوع را رسماً رسانه ای اعلام نموده اند؟!!!

افکار عمومی کارکنان نهاد هنوز داغ عدم ارائه وام و کمک هزینه درمان برای همسران کارمندان با سابقه و قدیمی را که به واسطه سوء مدیریت رئیس دولت قبلی که با سو نامی هزینه و قیمت داروهای بیماری خاص همراه بود را تازه می دانیم و خود را در غم از دست دادن همسرانشان و حتی متلاشی شدن کانون گرم خانواده ایشان همدرد و همدل می دانیم؟!

ما کارکنان نهاد فراموش نکرده¬ایم که عدم پرداخت کمک هزینه درمان کارکنان جانباز وبیماران اعصاب و روان به یادگارمانده از دوران هشت سال دفاع مقدس، چه حوادث تلخی را برای ایشان و خانواده¬هایشان رقم زد؟!

ماجرای اخذ وام میلیاردی توسط مدیرعامل (بخوانیم مدیر غافل قبلی) صندوق را که با سپرده و پولهای کارمندی ما کارکنان از بانک خصوصی اخذ شده و همچنین فهرست کامل و شفاف وام های اعطایی به افراد ویژه درطول ۳ سال گذشته ومیزان دقیق آنها، مطالبه جدی و به حق ما کارکنان نهاد می¬باشد تا با افشاگری آن زوایای پنهان اقدامات و فعالیتهای غیرقانونی جریان انحرافی در صندوق قرض الحسنه آشکار گردد.

در پایان از آن مقام محترم و معزز به پاس سوگند قانون اساسی که یاد کرده اید، ما کارکنان نهاد عاجزانه درخواست دستور رسیدگی واقدام قاطع، عاجل و قانونی به این درخواست مسلّم بر حق و شرعی را خواهانیم.

جمعی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری
۱۱/۵/۱۳۹۳

منبع : انتخاب

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

34 + = 38