۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱

فرزند جانبازم بر همان عهد دیرین با ایران و اسلام به کشور بازگشت

بنا به وعده های شما واین گفته حضرتعالی که بازگشت به وطن حق بدیهی و اساسی هر ایرانی است و مواضع وزیر محترم اطلاعات در این راستا توجه عاجل و اساسی به وضع فعالان و ایرانیانی که به امید صلاح و خیر کشور به وطن شان بازگشته اند و دچار زندان و محکومیت های ناعادلانه شده اند

مبارزه (رسانه تخلیلی خبری دانشجویان خط امام) : سید حسین میردامادی پدر سراج الدین میردامادی روزنامه نگار و از اعضای با سابقه مجمع نیرو های خط امام طی نامه ای به دکتر حسن روحانی با برشمردن دلایل بازگشت فرزند خود به کشور در پی دعوت رئیس جمهور از همه ایرانیان برای بازگشت به وطن ، نسبت به بازداشت و شرایط مبهم پرونده ایشان اعتراض و سرنوشت پرونده او را در هاله ای از ابهام دانست .

پدر سراج الدین میردامای با اشاره به تلاش های سراج درانتخابات گذشته در بخشی از نامه خود آورده است او از جمله افرادی بود که در کمپین انتخاباتی شما در اروپا در حمایت از حضور مردم در انتخابات و رای به حضرتعالی در رسانه ها و طیف های سیاسی اصلاح طلب اروپا فعالیت چشم گیری داشته است.

پدر سراج الدین میردامادی در ابتدای این نامه نوشت …

هوالحق

جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران

عرض سلام و ادای احترام

ناظر بر تاکیدات فراوان شما چه در ایام تبلیغات کاندیداتوری و چه در جمع ایرانیان خارج از کشور مبنی بر دعوت ایرانیان به بازگشت به کشور؛ فرزندم سیدسراج الدین میردامادی روزنامه نگار اصلاح طلب مقیم فرانسه در روزهای آغازین انتخابتان از سوی مردم به مقام ریاست جمهوری اسلامی ایران،با امید به وزیدن هوای تازه اعتدال و اخلاق به کشور بازگشت.

پدر سراج الدین میردامادی در ادامه این نامه با اشاره به برخورد صورت گرفته با وی آورده ،

مع الاسف با ایشان برخوردهای امنیتی و غیر منطقی داشته و ضمن بازجویی های مکرر و طولانی مدت به رغم اینکه اینجانب کفالت ایشان را برعهده گرفته بودم اما با این وجود قبل از صدور حکم دادگاه مبادرت به بازداشت وی نموده اند.

سراج امروز بیش از ۴ ماه است با متهمین بمب گذاری و جاسوسی نگهداری می شود و سرنوشت پرونده اش هنوز در هاله ای از ابهام است.

پدر این روزنامه نگار اصلاح طلب با اشاره به سوابق سراج نوشت ،

فرزندم جانبازی است که در سنین نوجوانی برای دفاع از کشور و انقلاب به جبهه ها شتافت و بر همان عهد دیرین با ایران و اسلام به کشور بازگشت.اگر چه او با خدای خود معامله کرده است و اجر مجاهدین راه حق در پیشگاه ذات باری تعالی محفوظ است؛ لیکن تلخی ماجرا اینجاست که امروز او در گوشه زندان همان نظامی که برای آن جنگیده است درد زخم ها و جراحات ناشی از جنگ را با خود به همراه داردو تحمل می کند.

شاید بدانید او از جمله افرادی بود که در کمپین انتخاباتی شما در اروپا در حمایت از حضور مردم در انتخابات و رای به حضرتعالی در رسانه ها و طیف های سیاسی اصلاح طلب اروپا فعالیت چشم گیری داشته و همواره در میان نیروهای سیاسی به عنوان فردی معتقد به اصلاحات مسالمت آمیز نظام در چارچوب قانون اساسی شناخته می شود.

سید حسین میردامادی در نامه خود به رئیس جمهور با اشاره به اینکه بازداشت یک روز هم قبل از صدور حکم یقیناً بر خلاف قانون است به برخی اظهارات اشاره کرده آورده است ،

به ایشان صراحتاً گفته اند : “چنان برخوردی با شما بکنیم که هیچ ایرانی هوس آمدن به کشور را نداشته باشد” حساب کار مشخص است.

باید بگویم به واقع مایه تاسف است که این حضرات به صرف ادعای باطل شان مبنی بر بیم فرار، آن هم برای کسی که با پای خودش به کشور بازگشته، بدون هیچ مجوزی با قرار وثیقه برای وی موافقت نمی کنند. از طرفی روند انتقال پرونده و رسیدگی در دادگاه تجدیدنظر را هم عملاً متوقف کرده اند تا کینه خود را بطور کامل نشان دهند.

اینها همه نشان از این دارند که جریانی در کشور برای آرمان بلند و روحیه اعتدال جنابعالی و دولت متبوع تان نه تنها وقعی قائل نیستند بلکه بنای کارشکنی و دهن کجی را در دستور کار خود دارند تا آنجا که بگویند هیچ چیزی تغییر نکرده و در بر همان پاشنه سابق می چرخد.

به گزارش خط امام سید حسین میردامادی در پایان نامه خود به دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم وجود انتقاد در مقابل تخریب ، با تاکید بر مخرب بودن نگاه امنیتی به منتقدان آورده است ،

اکنون جناب رئیس جمهور!

با عنایت به تاکیدات جنابعالی و شخص رهبر ایران در ضرورت وجود انتقاد در مقابل تخریب،امروز شاهد این معضل خانمان سوز هستیم که برای خاموش کردن هرگونه انتقاد مصلحانه و مشفقانه آن را به تبلیغ و تبانی علیه نظام نسبت می دهند و همچنان بر طبل بی عدالتی و ظلم علیه افراد بی گناه و با سابقه درخشان ایثارگری در راه نورانی امام و انقلاب می کوبند.

محکومیت سنگین و به غایت ظالمانه ۶ سال زندان و ممنوع الخروجی و محرومیت از فعالیت روزنامه نگاری تا ۵ سال پس از زندان فردی چون سراج اعتراض بسیاری از بزرگان همچون مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صانعی و خیل عظیمی از نیروهای سیاسی وفادار به انقلاب را به دنبال داشته است لذا رجاء واثق داریم بنا به وعده های شما واین گفته حضرتعالی که بازگشت به وطن حق بدیهی و اساسی هر ایرانی است و مواضع وزیر محترم اطلاعات در این راستا توجه عاجل و اساسی به وضع فعالان و ایرانیانی که به امید صلاح و خیر کشور به وطن شان بازگشته اند و دچار زندان و محکومیت های ناعادلانه شده اند بفرمائید.

ان ارید الاصلاح مااستطعت و ماتوفیقی الا بالله علیه توکلت والیه انیب .(هود/ ۸۸)

سید حسین میردامادی

مشهدالرضا- مهر ماه ۱۳۹۳ خورشیدی

منبع : خط امام

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

6 + 3 =