۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸

اظهارات متفاوت دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی

برای مثال همین شعار حریت جریان دانشجویی بسیار صحیح و مهم است هیچ منطقی نیست که دانشجو از گردن به بالایش را به قبائل سیاسی بسپارد تا گردن به پایینش را آن چنان که مایلند به کار ببندند. اما انصافا باید ببینیم تا چه میزان به این شعار و ده ها شعار دیگر مثل این که هر روز در دهانمان میچرخانیم عمل کرده ایم اگر به واقع جناحی نیستیم ؛ میبایست در مقابل فتنه ، فساد ، رانت و باند بدون چماق جناحی برخورد کنیم .

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای سرگشاده خطاب به کسانی که دبیران اتحادیه های بزرگ دانشجویی خوانده است حرف های تازه و جالبی زده است. این تشکل که گاهاً حرکات جالبی انجام می دهد -مبارزه پرونده ای را در گذشته در این باره منتشر کرده است- این بار نیز همراهان خود را به براندازی تابو ها دعوت کرده است!

متن کامل نامه ی حسین شهبازی زاده به شرح زیر است :

دبیران محترم سه اتحادیه بزرگ دانشجویی؛

برادر دیانی دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل

برادر پهلوان دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

برادر بیانی دبیر کل اتحادیه تحکیم وحدت

سلام و خضوع؛

به حسب رفاقت و ارادت ، لازم دیدم به شما و البته ( پیش تر و بیش تر )به خودم بخشی از وظایف دانشجوییمان را یادآوری کنم. که یادآوری امور نیک ، خود از تواصی شرع مقدس است.

یا شعار و عمل همزمان ؛ یا ، نه شعار و نه عمل هیچکدام…

زمانی که بنده و شما بشویم تریبون تکرار شعائر و فقط از شعار ها پرچم بسازیم و بکوبیم بر سر ابنیه ، بدون آن که خودمان را در عمل مقید به آن ها کرده باشیم ، ناخود آگاه داریم به فرآیند کلیشه سازی شعارهای بزرگ و اساسی انقلاب سرعت میبخشیم؛ و از کلیشه شدن به بعد،  دیگر شعارها فقط به درد همایش ها خواهند خورد به صرف آبمیوه و کیک! شعارهایی که به خاطرش شهیدها داده شده ، آبروها معامله شده ، نان ها آجر شده را حقیر ابزار جذابیت حرف هایم قرار بدهم و دیگر هیچ…

برای مثال همین شعار حریت جریان دانشجویی بسیار صحیح و مهم است هیچ منطقی نیست که دانشجو از گردن به بالایش را به قبائل سیاسی بسپارد تا گردن به پایینش را آن چنان که مایلند به کار ببندند. اما انصافا باید ببینیم تا چه میزان به این شعار و ده ها شعار دیگر مثل این که هر روز در دهانمان میچرخانیم عمل کرده ایم اگر به واقع جناحی نیستیم ؛ میبایست در مقابل فتنه ، فساد ، رانت و باند بدون چماق جناحی برخورد کنیم .

خب فتنه ۸۸ چه بود؟ یک کودتا علیه جمهوریت نظام…ما نیز به این اعتقاد داریم ، اما کاملا مخالفیم با این که از فتنه ابلیسکی بسازیم در سال ۸۸ و هر وقت حرف فتنه شد سنگسارش کنیم. فتنه یک معنای موسع دارد که یکی از مصادیق بزرگش سال ۸۸ بود ؛ ولی آیا هم اکنون که بنده دارم این چند خط را خطاب به شما برادران عزیز مینویسم فتنه هایی دیگر از سنخ های گوناگون و حتی از همان سنخ در حال رخ دادن نیست؟؟قانون استانی شدن انتخابات خود ، به نحوی ستم به جمهوریت نظام نیست؟! از صد سنگ ، یک سنگ هم اگر سهم این قانون که ساز و کار قانونی شدن ستم به آراء توده هاست اگر بشود معلوم میشود شعار غیر جناحی بودنمان راست و حسینی است.

رفقا، در کوچه خالی فحش دادن به فتنه که هوشنگ مفنگی هم میشود رستم دستان!

میدانید گاهی که فحش دادن عده ای به فتنه گران ۸۸ را میبینم یاد چه می افتم؟؟ یاد حاجی وهابی هایی که به خانه شیطان در حج سنگ میزنند که خدا میداند اگرشیطان دست داشت شاید ، به این ها سنگ میزد که شیطان تر از من شمایید…

شما را به شرکت در براندازی دعوت میکنم!

شاید بگویید برخی مسائل از جمله مثالی که در بالا آوردم محل اختلاف کارشناسیمان است ، شاید حقیر هم قبول کنم…اما آن جایی که آقا صراحتا ابراز نظر فرموده اند و مساله عیان تر از عیان است حرف نزدنمان چه توجیهی دارد؟؟

بانک داری سپاه و ارتش و دولت و قوه قضاییه غلط هست یا نیست ؟ تشخیص غلط بودنش تخصص میخواهد ؟ پس کدام ملاحظه غیر دانشجویی زبانمان را در کام گره زده برادرانم؟ حقیر، شما را به براندازی تابو های خود ساخته ای که به جای جمهوری اسلامی جا میزنند دعوت میکنم، زمانی که برای هر نگفتن ما یک خط قرمز تولید کنند بهترین زمینه برای رشد فساد فراهم خواهد شد.

مثلا ممکن است بگویید از چایی غلیظی که آبدارچی امام جمعه ی روستای بیست و سه نفره ی بابا منیر دم کرده خوشم نمی آید و در جواب دهانت را گل اندود کنند که مرگ بر ضد ولایت فقیه! و تو هر چه قسم بخوری که من کلا به چای غلیظ حساسم و منظور اعتقادی از اعتراض به رنگ چای نداشتم ، دیگر کار از کار گذشته و عده ای تا سرحدات کفر هلتان میدهند که به چه جرات و جسارتی به چای امام جمعه که با چند بعلاوه یک واسطه به رهبری میرسد جسارت میکنی؟؟؟

یک گسل بسیار عمیق میان گفته های شما و شنیده های برخی ایجاد میشود که حق گفتن را بیش از حد معقول زجر آور و هزینه زا میکند مطمئن باشید اگر حرف زدن را متوقف به رفع این مغالطه ها کنید و اگر سکوت کنید با این توجیه که اگر حرف بزنم فلانی ناراحت میشود یا جذب حداکثری زیر سوال میرود!! یا دوستانمان از ما مکدر میشوند یا هوای گونی برای پوستمان ضرر دارد یا… شک نفرمایید خفقان فضا را خواهد گرفت و اثر اولیه خفقان گسترش پرسرعت فساد است چرا که فساد با دیده نشدن محو نمیشود بلکه شرایط امن برای گسترش پیدا میکند.

حاکم اهواز را معصوم _ سلام الله علیه _ مستقیما منصوب کرده بودند اما مگر انتصاب معصوم _ سلام الله علیه _ امنیت برایش آورد؟ یا برعکس، مجازاتش را چند برابر کرد؟

حاج حسن رحیم پور پیش از ما خط را شکست ، بسم ا…

دوستان من؛ موافقید این همه حرفی که در نماز های جمعه نمیزنند را به ائمه جمعه یاد آوری کنیم؟ یا موافقید این عمل برخی از بزرگواران را که بدون توجه به جایگاهشان در خرد ترین همایش های قبائل سیاسی شرکت میکنند( که در تضاد قطعی با نص سخنان  رهبری و جایگاهشان است) را نقد کنیم؟

شما را دعوت میکنم به دیده نشدن!

برادران بزرگوار؛

اثر ثانویه ی زدن بسیاری از حرف های حساب، دیده نشدن در رسانه ها است .

مگر جنبش در نامه پس از همایش مبارزه با فساد چه گفت؟ کدام استناد ، در اعلام جرم شهردار تهران غلط بود، کدام حرف خلاف عرف و شرع و اخلاق در نامه پیرامون ائمه جمعه و…. و امثال این مواضع جنبش بود که از منتهی الیه چپ تا منتهی الیه راست ترجیح دادند سانسورش کنند؟؟ که خدا میداند این سانسور شدن و هزار فحش و اتهامی که میخوریم را با هیچ تمجید جناحی طاق نمیزنیم…

برادران عزیز تر از جان ، جنبش دانشجویی مسئول لحاظ کردن ملاحظات سیاسی هیچ قبیله ای نیست این چند خط سربسته و سانسور شده چندصد خط بود که العاقل یکفیه…

در پایان این جملات از شهید پیچک را که به هر بهانه ای و در هر جایی تکرار میکنم بار دیگر به خودم و شما تقدیم میکنم :

«خدا کند که حکومت سرنگون گردد ولی منحرف نگردد.بگذارید بگویند حکومت دیگری پس از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت.ما از سرنگونی نمیترسیم از انحراف میترسیم…»

الاحقر، حسین شهبازی زاده

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

3 + = 5