۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰

موحدی کرمانی: خبرگان مقابل رهبری هیچ غلطی نمی‌تواند بکند!

من نگرانم، اما این نگرانی در خصوص زمان زعامت رهبری فعلی نیست چرا که هیچ خبرگانی در مقابل رهبر معظم انقلاب هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اما مسئله ما پس از آقاست.

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در اظهاراتی عجیب با ابراز نگرانی درخصوص انتخابات خبرگان رهبری آینده گفت: من نگرانم، اما این نگرانی در خصوص زمان زعامت رهبری فعلی نیست چرا که هیچ خبرگانی در مقابل رهبر معظم انقلاب هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اما مسئله ما پس از آقاست. خدا انشا الله ایشان را حفظ کند و رهبری ایشان را به حکومت امام زمان (عج) متصل کند. اما اینکه بعد از ایشان چه می خواهد بشود مهم است.

سایت صبح توس که اظهارات  آیت الله موحدی آیت الله موحدی کرمانی در نشست امروز وحدت اصولگرایان در دانشگاه فردوسی مشهد را منتشر کرده به نقل از وی نوشته است: در یک مقطعی انتخاباتی برگزار می‌شود و مردم رئیس جمهور یا نمایندگان مجلس و یا اعضای مجلس خبرکان رهبری را انتخاب می‌کنند.
این سایت در ادامه نوشته است: موحدی کرمانی با ابراز نگرانی در خصوص انتخابات خبرگان آینده گفت: من نگرانم، اما این نگرانی در خصوص زمان زعامت رهبری فعلی نیست. هیچ خبرگانی در مقابل رهبر معظم انقلاب هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. اما مسئله ما بعد از آقاست. خدا انشا الله ایشان را حفظ کند و رهبری ایشان را به حکومت امام زمان (عج) متصل کند. اما اینکه بعد از ایشان چه می خواهد بشود مهم است. موحدی کرمانی ادامه داد: جمع متدین، دلسوز و وفادار به رهبری و ولایت باید بجنبد. اگر نجنبیم اسلام به دست ما سیلی می‌خورد. امام فرمودند حفظ این نهضت از خود نهضت مشکل تر است. باید کاملاً حساس بود. این از آن مسائلی نیست که خدا به سادگی از آن بگذرد.

وی افزود: جمعی در مجلس به نام اصولگرا وجود دارند. همان اصولی که امیرالمؤمنین گفت اگر ضایع شود، نشان غروب حکومت اسلامی است. اگر در حکومت اسلامی مردم و مسئولین به فروع بچسبند، افراد ناصالح به قدرت می‌رسند و این همان غروب است. آن جمعی که خود را وابسته به اصولگرایی می‌داند باید باهم متحد باشند. اگر متحد نباشند طرف مقابل برنده می‌شود.

وی افزود: الان صحبتی که ما در جامعه‌ی روحانیت مبارز و جامعه‌ی مدرسین داریم همین است که اصولگرایان باید با هم جمع شوند. اگر اختلافی میان آن‌ها وجود دارد باید برطرف شود و اگر نیاز است کوتاه بیایند. ممکن است عده ای بگویند این وحدت با مبانی دینی ما سازگار نیست، اما بر اساس همان مبانی، می دانید که وحدت مهم‌تر است یا خیر؟! موحدی کرمانی با اشاره به اصل تزاحم در فقه گفت: اگر دو مصلحت قابل جمع نیستند، آن مسئله ای که مهم نیست باید زمین بماند. وی با بیان اینکه گروه‌های اصول گرا باید وحدت را اصل بدانند، گفت: قطعاً آن‌هایی که نقشی در تحکیم وحدت اصول گرا ها دارند، از جمله آیت الله مصباح یزدی حتماً مورد مشورت خواهند بود.

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 42 = 43