۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۶

پیام تسلیت انجمن اسلامی دانشگاه فسا به خاتمی و یادگار امام

جناب حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی خبر درگذشت خواهر گرامیتان فرزند ارشد آیت الله سید روح الله خاتمی که امام عظیم الشان وی را روشنفکری متدین و مجتهدی بزرگوار در مبارزه با تحجر و واپسگرایی نامید. برای همه رهروان طریق اصلاح گری وعموم علاقمندان به آن خانواده مکرم غم انگیز بود.

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

arm-final2

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا به مناسبت درگذشت فرزند ارشد آیت سید روح

الله خاتمی و سید صادق طباطبایی، در پیام های جداگانه ای برای بازماندگان آنها علو درجات و تسلی خاطر را مسألت کرد.

متن کامل این پیام ها به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 جناب حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی خبر درگذشت خواهر گرامیتان فرزند ارشد آیت الله سید روح الله خاتمی که امام عظیم الشان وی را روشنفکری متدین و مجتهدی بزرگوار در مبارزه با تحجر و واپسگرایی نامید. برای همه رهروان طریق اصلاح گری وعموم علاقمندان به آن خانواده مکرم غم انگیز بود. اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا برای آن بانوی فرهیخته که در دامان خود شهید بزرگوار اسلام حسین خلیلی را تربیت نمود آرزوی علو درجات و برای اعضای آن بیت شریف و همه ارادتمندان آن خاندان بزرگوار صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند منان آرزومندیم.

 

  انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا

————————

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

درگذشت مرحوم دکتر صادق طباطبایی را به بیوت شریف حضرت امام موسی صدر، طباطبایی،صدر عاملی و حضرت امام خمینی (ره) خصوصا یادگار گرامی ایشان حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تسلیت و تعزیت عرض می کنیم. ایشان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی منشا خدمات ارزنده ای برای کشور بوده اند. همراهی ایشان با امام موسی صدر باعث شد که از همان زمان جوانی در زمره مبارزین رژیم ستم شاهی قرار گیرند. عضویت ایشان در سازمان کنفدراسیون دانشجویان و محصلین ایران و بنیانگزاری و عضویت در اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، آمریکا، کانادا از .جمله فعالیت های مبارزاتی ایشان بوده است

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

93 - = 87