۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰

مجلس یک صدا و یک دست نیست

به عنوان یک فعال دانشجویی از این اقلیت می خواهم که شان خود را حفظ کنند چرا که با این روش به زودی حذف می‌شوند.

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد برآیند برخی فعالیت‌ها در مجلس را حاکی از آن دانست که مجلس تماما یک صدا و یک دست نیست.

مسعود سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، اظهار کرد: مجلس تماما یک صدا و یک دست نیست.این مسأله را در استیضاح وزیر راه به خوبی می توانیم، تشخیص دهیم .رای ما و آرایی که به عدم استیضاح و استیضاح وزیر داده بودند نشان می داد که تا چه اندازه میان اقلیت تندرو و اکثریت عقل گرای مجلس فاصله وجود دارد.

وی ادامه داد: این اقلیت ،‌عده ای از نمایندگان هستند که همواره به یک سری مسائل غیرضروری وگاهی غیر واقعی تاکید می‌کنند، ادعاها و درخواست های عجیب مطرح می‌کنند و به جای رسیدگی به مشکلات کشور توجهشان را جلب آن می‌کنند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: این اقلیت تاکید داشتند که استیضاح وزیر سیاسی نیست، اما اصرار داشتند که وزیر موضعش را نسبت به فتنه اعلام کند. این افراد همان جریانی هستند که با تصویب برجام نیز مخالف کردند. همه نمایندگان مجلس برای ما محترم هستند چرا که از مردم رای گرفته و وارد مجلس شدند، اما عملکرد برخی از آن‌ها به گونه ای است که قاعدتا در دور بعدی انتخابات مجلس رای نمی آورند.

سلطانی در پایان گفت: این اقلیت در استیضاح وزیر راه به جای توجه به مسائل مهم امنیتی و منافع ملی مثل برجام به موضوعات کم اهمیتی مثل آسفالت بودن جلوی ویلای وزیر کشور می پرداختند. آیا این مسأله قابل طرح در مجلس است؟ از این قبیل اتفاقات و بدتر از آن در دو دولت احمدی نژاد وجود داشت اما نمایندگان فعلی مجلس به آن توجه نمی کردند. به عنوان یک فعال دانشجویی از این اقلیت می خواهم که شان خود را حفظ کنند چرا که با این روش به زودی حذف می‌شوند.

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

4 + 6 =