۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳

پیام خاتمی به انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه یزد

جای بسی خوشوقتی است که انجمن اسلامی دانشگاه یزد در این لحظه ی خاص مجددا فعال می شود تا دین خود را به انقلاب و امام و دفاع از آزادی و حق و حرمت مردم و منافع ملی و روشنگری نسبت به اسلام آنگونه که در انقلاب بود و پیشبرد آن ادا کند.

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)-سرویس دانشگاه:

سید محمد خاتمی به مناسبت آغاز به کار انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه یزد پیامی به این تشکل ارسال کرده است. متن و تصویر این پیام به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب اسلامی ایران و حاصل مبارک آن جمهوری اسلامی با تایید و تاکید بر حق و حرمت مردم بخصوص حق تعیین سرنوشت برای همگان، نقطه ی عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم بود. اینک بر همگان است که با حضور فعال خود از حق خدادادی ک با انقلاب احساء شد پاسداری کنند و در این زمینه جوانان به خصوص نسل فرهیخته ی دانشگاهی احق و اولیٰ هستند.
جای بسی خوشوقتی است که انجمن اسلامی دانشگاه یزد در این لحظه ی خاص مجددا فعال می شود تا دین خود را به انقلاب و امام و دفاع از آزادی و حق و حرمت مردم و منافع ملی و روشنگری نسبت به اسلام آنگونه که در انقلاب بود و پیشبرد آن ادا کند. برای عزیزان در همه حال و همه جا سلامتی و پیروزی آرزو می کنم.
سید محمد خاتمی
آبان ماه ۹۴

kh

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

18 - = 8