۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۶

توسل تندروها به جعل انجمن اسلامی

این تشکل برای توجیه رفتار مناقشه برانگیر شورای نگهبان؛ پای خود را از تحریف و جعل امام (س) و شهید بهشتی هم فراتر می گذارد و دست به جعل نام و امضای انجمن های اسلامی می زند. در سال های پایانی دولت احمدی نژاد این تشکل با حمایت مسئولین دولتی دست به اقدامی غیرقانونی و خزنده برای تغییر نام تشکل های خود و حذف واژه «مستقل» و جعل نام «انجمن اسلامی دانشجویان» کرده است تاجاییکه در بیانیه مذکور بیش از 30 امضا با نام انجمن اسلامی دانشجویان وجود دارد و جالبتر اینکه سایت خبری وابسته به این تشکل که...

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)-دانشگاه:

پس از انتشار بیانیه ی بی سابقه ی ۸۵ تشکل و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور، شاخه دانشجویی طیف افراطی اصولگرایان، موسوم به اتحادیه انجمن مستقل با اقدامی شتاب زده سعی در مشروعیت بخشی به عملکرد بحث برانگیر شورای نگهبان در روند تایید صلاحیت کاندیداهای مجلس کرده است.

این تشکل با صدور بیانیه ای عجیب از اینکه شورای نگهبان رای خود را تاکنون قاطعانه به پیشگاه ملت عزیز و سربلند ایران اسلامی اعلام داشته است تقدیر کرده است. گویی جای مردم و شورای نگهبان در انتخابات عوض شده است و از این پس مردم کاندیدا معرفی می کنند و شورای نگهبان قاطعانه به پیشگاه ملت عزیز و سربلند ایران اسلامی رای خود را اعلام می کند.

درحالی نویسندگان این بیانیه دلیل مبارک بودن وجود این شورا را تاکید امام(س) و شهید مظلوم آیت الله بهشتی به تشکیل آن اعلام می کنند که نظرات امام (س) و شهید بهشتی با محتوای این بیانیه کاملا مناقض است. (سخنانی از امام درباره شورای نگهبان که گفته نمی شود).

beheshti45شهید مطهری نیز می فرماید  :

مثلا انتخابى مانند انتخاب وکیل‏ مجلس می خواهد صورت بگیرد. ممکن است شما که در فوق این جمعیت قرار گرفته ‏اید حسن نیت هم داشته باشید و واقعا تشخیص شما این باشد که خوب است این ملت فلان فرد را انتخاب کند، و فرض می ‏کنیم واقعا هم آن فرد شایسته تر است. اما اگر شما بخواهید این را به مردم تحمیل‏ کنید و بگویید شما نمی ‏فهمید و باید حتما فلان شخص را انتخاب کنید، اینها تا دامنه قیامت مردمى نخواهند شد که این رشد اجتماعى را پیدا کنند. باید آزادشان گذاشت تا فکر کنند، تلاش کنند، آن که می خواهد وکیل شود تبلیغات کند، آن کسى هم که می خواهد انتخاب کند مدتى مردّد باشد که او را انتخاب کنم یا دیگرى را، او فلان خوبى را دارد، دیگرى فلان بدى را دارد. یک دفعه انتخاب کند، به اشتباه خودش پى ببرد، باز دفعه دوم و سوم تا تجربیاتش کامل شود و بعد آن ملت به صورت ملتى‏ در بیاید که رشد اجتماعى دارد. والّا اگر به بهانه این که این ملت رشد ندارد و باید به او تحمیل کرد، آزادى را براى همیشه از او بگیرند، این ملت تا ابد غیر رشید باقى می ‏ماند. رشدش به این است که آزادش بگذاریم ولو در آن آزادى ابتدا اشتباه هم بکند. صد بار هم اگر اشتباه کند باز باید آزاد باشد. (شهید مطهری ، مجموعه آثار ، جلد۲۴ ، صفحه۳۸۹)

این تشکل برای توجیه رفتار مناقشه برانگیر شورای نگهبان؛ پای خود را از تحریف و جعل امام (س) و شهید بهشتی هم فراتر می گذارد و دست به جعل نام و امضای انجمن های اسلامی می زند. در سال های پایانی دولت احمدی نژاد این تشکل با حمایت مسئولین دولتی دست به اقدامی غیرقانونی و خزنده برای تغییر نام تشکل های خود و حذف واژه «مستقل» و جعل نام «انجمن اسلامی دانشجویان»  کرده است تاجاییکه در بیانیه مذکور بیش از ۳۰ امضا با نام انجمن اسلامی دانشجویان وجود دارد و جالبتر اینکه سایت خبری وابسته به این تشکل که با بودجه بیت المال اداره می شود این بیانیه را با تیتر «دفاتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان سراسر کشور در بیانیه‌ای اعلام کردند» منتشر می کند.

جعل عنوان انجمن اسلامی به اینجا نیز ختم نمی شود و کاشف به عمل آمده است تعدادی از امضاهای این بیانیه نیز جعلی و تکراری است.

تکذیبیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

shiraz

تصویر سایت مذکور (برای مشاهده تصویر در ابعاد واقعی بر روی عکس کلیک کنید )

serve

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

8 + 2 =