۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵

نمایشی از کتاب سیدمهدی شجاعی

اجرای عمومی نمایش “مهراوه عشق” که برداشتی مدرن از کتاب “کشتی پهلو گرفته” است از روز سه‌شنبه 4 اسفندماه در تالار "حافظ" تهران آغاز می‌شود.

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)-سرویس فرهنگی:

اجرای عمومی نمایش “مهراوه عشق” که برداشتی مدرن از کتاب “کشتی پهلو گرفته” است از روز سه‌شنبه ۴ اسفندماه در تالار “حافظ” تهران آغاز می‌شود.

دراماتورژ و کارگردان این نمایش “راشین امامی” است و متن اثر نیز برداشتی از کتاب «کشتی پهلو گرفته» یکی از آثار سید مهدی شجاعی است که تاکنون موفق به ۴۴ بار تجدید چاپ در تیراژی ۶۰۰ هزار نسخه‌ای شده است.

داستان نمایش نیز روایتگر ولادت تا شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بوده و طبق اعلام دست‌اندرکاران این تئاتر، اجرا نیز از شیوه‌ای جدید و استفاده از مدیاهای مختلف بهره برده است.

بر پایه این گزارش،عواملی که در اجرای نمایش «مهراوه عشق» حضور دارند عبارتند از: دراماتورژ و کارگردان: راشین امامی، بازیگران: سروش کریمی‌نژاد، مهرداد آبجار،مژگان حسین زاده، مجید فاطمی ،محسن لطیفی، یونس حمزه لویی، مهشید نوروزی، سید کمال رضوی، سپیده سوهانی، الهام زارعی، سید مهدی باقری. تهیه کننده: راشین امامی.

نمایش «مهراوه عشق» با مدت زمان ۶۰ دقیقه از روز سه شنبه چهارم اسفندماه به مدت ۱۵ شب ، همه روزه ساعت ۱۸ در تالار حافظ، واقع در خیابان حافظ- خیابان استاد شهریار، مقابل تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

منبع:ایسنا

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

8 + = 15