۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ پیام انتخابات به تندروها رسید

اعتراف حامیان پایداری به محبوبیت خاتمی

سایت خبرنامه دانشجویان ایران که به عنوان ارگان خبری اتحادیه انجمن مستقل در این یادداشت که با عنوان «تکمله ای بر سوژه حضرت آقای خاتمی» در این سایت منتشر شده است برخلاف ادعای گذشته ی اصولگرایان و کیهان که ابتدا در سال 92 می گفتند اصولگرایان پیروز انتخابات 92 بوده اند و سپس پیام انتخابات 92 را به رای معیشتی تنزل دادند و حالا که در انتخابات 94 با شعار معیشتی هم شکست خورده اند به جایگاه آقایان خاتمی، عارف و هاشمی اعتراف کردند

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان):

سایت خبرنامه دانشجویان ایران که به عنوان ارگان خبری اتحادیه انجمن مستقل چند سالی ست با بودجه بیت المال مشغول به فعالیت و اتخاذ تندترین مواضع است چنانچه درجریان استیضاح وزیر دانای دولت یازدهم نیز با اقدام غیر اخلاقیِ ضبط صدا در جلسه خصوصی با وزیر و انتشار آن در سایت و پخش آن در مجلس در روز استیضاح نقش پر رنگی ایفا کردند، در صدر مطالب خود یادداشتی منتشر کرده است که حاوی اعترافات جناح تندرو و پرده برداری از علت ایجاد محدودیت ها برای سید محمد خاتمی است.

در این یادداشت که با عنوان «تکمله ای بر سوژه حضرت آقای خاتمی» در این سایت منتشر شده است برخلاف ادعای گذشته ی اصولگرایان و کیهان که ابتدا در سال ۹۲ می گفتند اصولگرایان پیروز انتخابات ۹۲ بوده اند و  سپس پیام انتخابات ۹۲ را به رای معیشتی تنزل دادند و حالا که در انتخابات ۹۴ با شعار معیشتی هم شکست خورده اند به جایگاه آقایان خاتمی، عارف و هاشمی اعتراف کردند و نوشته اند :

آزمون انتخابات هفتم اسفند محک خوبی برای سنجش این «هویت مستقل» بود. اما با پیروزی هاشمی در تهران و سوم شدن روحانی در انتخابات خبرگان با فاصله ای کمتر از ۹ هزار نفر در قیاس با نفر چهارم، تمام معادلات  تیم دولت بهم خورد. روحانی در پایتخت که اصلی ترین پایگاه رای او در ۹۲ بود، نتوانست مقام اول را کسب کند و کم مانده بود جزو سه نفر اول هم نباشد. این شکست شاید مهر تاییدی بر سخنان هاشمی درمورد انتخابات ۹۲ و چگونگی رای آوری روحانی بود. رییس دولت سازندگی قبل از هفتم اسفند در جماران گفته بود: «رای روحانی ۳٪ بود و با حمایت من به بالای ۵۰٪ رسید و رییس جمهور شد».

پیروزی همراهان دولت در انتخابات مجلس تهران هم بیش از همه چیز  مدیون پیام تصویری خاتمی و «تکرار میکنم» معروف او بود. در حالی که منتخب اول تهران هم چنین تصوری از نتیجه انتخابات نداشت، پیام تصویری رییس دولت اصلاحات باعث شد تا نتیجه در همان دور اول یکسره شود و حتی روحانی هم نتوانست شگفت زدگی خود را پنهان کند و رسما لب به تمجید از این حرکت گشود.

حال او بهتر از هر کس دیگری به این موضوع واقف است که برای پیروزی در انتخابات دور بعد ریاست جمهوری کماکان محتاج حمایت های هاشمی، خاتمی و احیانا مجلس عارف است!

ius

تصویر مطلب

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 65 = 70