۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند!

تقلب؛کلید واژه ۱۶ ساله اصولگرایان پس از هر شکست

گویا این بزرگواران تنها در سخن خود را پیرو رهبری می دانند و به هنگام فرا رسیدن عمل نه تنها به فرمایشات گوش فرا نمی دهند که حتی حاضرند در مقابل آن نیز بایستند . رهبری در سخنرانی خود در ۳۰ دی ماه ۹۴ در جمع دست اندر کاران انتخابات ، به《اهانت نکردن به نهادهای قانونی》 و 《مشوش نکردن اذهان عمومی》 توصیه کرده اند ، اما جناب آقای دکتر غلامعلی حداد عادل سرلیست جریان ولایتمدار اصولگرا بدون توجه به منویات رهبری ، درست در نقطه مقابل این سخنان ایستاده و با طرح ادعای تخلف و تقلب در انتخابات ، هم...

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)-مسعود بزم آرا:
بیش از ۶۰ روز از انتخابات هفتم اسفند ماه گذشته است اما مدعیان جریان اصولگرایی که نتیجه انتخابات به مذاقشان خوش نیامده و هنوز آن را باور نکرده اند ، دائما در حال بهانه تراشی و توجیه شکست خود هستند.
آنها برای فرار از شکست حاضرند هر حربه ای را بکار گیرند . تا دیروز که پایتخت نشینان را اهالی مردم کوفه خطاب می کردند و امروز پا را فراتر گذاشته و ادعای تقلب و تخلف را مطرح می سازند !!
البته این ادعای تقلب و تخلف از سوی مردان اصولگرا اتفاق جدیدی نیست . آنها سالیان پیش و در جریان انتخابات مجلس ششم هم که مانند امروز تنها با “یک اختلاف جزئی” از رقیب شکست خورده بودند ، چنین ادعاهایی را مطرح ساختند و اولین مدعیان تقلب در جمهوری اسلامی لقب گرفتند .
حال این بار پس از ۱۶ سال که دوباره در معرض انتخاب قرار گرفته و نشان عدم صلاحیت از سوی مردم کسب کرده اند ، بجای تمکین به رای و خواسته مردم و احترام به آن ، باز هم ندای مخالفت سر داده و دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را متهم به تخلف و تقلب در انتخابات کرده اند .
گویا این بزرگواران تنها در سخن خود را پیرو رهبری می دانند و به هنگام فرا رسیدن عمل نه تنها به فرمایشات گوش فرا نمی دهند که حتی حاضرند در مقابل آن نیز بایستند .
رهبری در سخنرانی خود در ۳۰ دی ماه ۹۴ در جمع دست اندر کاران انتخابات ، به《اهانت نکردن به نهادهای قانونی》 و 《مشوش نکردن اذهان عمومی》 توصیه کرده اند ، اما جناب آقای دکتر غلامعلی حداد عادل سرلیست جریان ولایتمدار اصولگرا بدون توجه به منویات رهبری ، درست در نقطه مقابل این سخنان ایستاده و با طرح ادعای تخلف و تقلب در انتخابات ، هم نهادهای قانونی انتخابات را مورد اهانت قرار داده و هم اذهان عمومی را مشوش ساخته است
در این بین نیز همصدایی و همنوایی رسانه های معاندی چون بنگاه خبر پراکنی بی بی سی با این ادعای آقای حداد عادل خود جای بسی تامل دارد .

طبق اصل دموکراسی و آزادی بیان این حق قانونی ایشان است که در مقام اعتراض قرار بگیرند ،ما هم به رسم اصلاح طلبی از این اعتراض استقبال می کنیم و این عمل را نه “فتنه حداد” می خوانیم و نه شخص معترض را “فتنه گر ” ، “باغی” و “نانجیب” می دانیم ، البته به شرطی که اسناد معتبر و موثق خود را ارائه دهند و عواقب این اعتراض در صورت کذب بودن ادله را بپذیرند.

اجالتا درخواستی هم از ایشان داریم که پس از به نتیجه رسیدن اعتراضات خود در مورد انتخابات تهران ، در خصوص اتفاقات مربوط به انتخابات مشهد نیز اظهار نظری بفرمایید . بهرحال از “عادل” جز عدالت انتظاری نیست !!!!

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

4 + 2 =