۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰

پیام تسلیت انجمن اسلامی دانشجویان علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

همراهی و همگامی حضرت آیت الله هاشمی خصوصا در سال های گذشته سبب شد که امروز با جرات بگوییم که هاشمی عاقبت به خیر شد و با قلبی آرام و نفسی مطمئن با مردم کشورش وداع نمود. یاد و راه این شخصیت ارزشمند و عالم بزرگ که همه ی هستی اش را فدای این نظام و وطن نمود همواره زنده خواهد ماند.

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)-دانشگاه:

انالله و انا الیه راجعون

آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و استوانه نظام به دیار باقی شتافت. بزرگ مردی صادق و مردم دار، دلسوز و خیرخواه انقلاب که در تاریخ معاصر کشور بی همتاست. زندگی سراسر مبارزه این مجاهد نستوه، مملو از اتفاقات و حواشی بود که از وی شخصیتی ماندگار و ابدی در ذهن همه ایرانیان و انقلابیون بر جای گذاشت. همراهی و همگامی حضرت آیت الله هاشمی خصوصا در سال های گذشته سبب شد که امروز با جرات بگوییم که هاشمی عاقبت به خیر شد و با قلبی آرام و نفسی مطمئن با مردم کشورش وداع نمود. یاد و راه این شخصیت ارزشمند و عالم بزرگ که همه ی هستی اش را فدای این نظام و وطن نمود همواره زنده خواهد ماند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده و بیت داغدار معظم له از درگاه خداوند منان برای ایشان علو درجات و غفران و رحمت الهی را مسئلت دارد.

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 27 = 28