۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹ همزمان با برگزاری دادگاه قضات معزول:

مادر محسن روح الامینی در انتخابات شوراها ثبت نام کرد

خانم دکتر زهره حقیقی، مادر مرحوم محسن روح الامینی از جانباختگان فاجعه کهریزک امروز با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی از حوزه شهر تهران ثبت نام کرد.

خانواده روح الامینی«مبارزه» (رسانه خبری تحلیلی دانشجویان خط امام): یکی از اولیای دم جانباختگان کهریزک در انتخابات شورای اسلامی ثبت نام کرد.

به گزارش سایت «مبارزه»؛ خانم دکتر زهره حقیقی، مادر مرحوم محسن روح الامینی از جانباختگان فاجعه کهریزک امروز با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی از حوزه شهر تهران ثبت نام کرد.

خانم دکتر حقیقی، دکترای داروسازی دارد و عضو کمیته استراتژی سرطان سینه و کارشناس دفتر توسعه و هماهنگی نظام تحقیقات و فنآوری وزارت بهداشت است. وی همسر دکتر عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی، رئیس سابق انستیتوپاستور ایران و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران است که دبیرکلی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی را نیز بر عهده دارد.

حزب عدالت و توسعه که چهره هایی چون دکتر عادل آذر و رضا طلایی نیک در شورای مرکزی آن حضور دارند، از احزاب همسو با محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری گذشته بود. کنگره اول حزب توسعه و عدالت در فروردین ماه ۱۳۸۸ برگزار و با انتخاب چهل عضو اصلی و علی البدل شورای مرکزی و ۱۳ عضو شورای رهبردی حزب به پایان رسید. دکتر حقیقی نیز در شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت حضور دارد.

حضور خانم دکتر حقیقی در انتخابات شورای شهر در حالی است که دکتر روح الامینی بارها دعوت برای کاندیداتوری خود در این انتخابات را رد کرده بود.

خانواده روح الامینی در حال حاضر پیگیر دادگاه قضات معزول کهریزک هستند که سه جلسه از این دادگاه در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد. قرار بود این دادگاه علنی باشد که پس از حضور دیرهنگام سعید مرتضوی، متهم اصلی پرونده، در آخرین لحظات منتهی به شروع اولین جلسه، دادگاه از سوی قاضی مدیر خراسانی غیرعلنی اعلام شد

 

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

98 - = 89