۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷

بیانیه دفتر تحکیم وحدت درباره انتخابات: خلق حماسه ای از جنس حضور

در عرصه سیاست داخلی انتظار می رود رییس جمهور منتخب مطابق با شعار های انتخاباتی، عرصه مدیریتی کشور را با تدبیر و عقلانیت و استفاده از همه ظرفیت های داخلی به میدان حل مشکلات کشور تبدیل کند و همه سلایق و نگاه های دلسوز انقلاب را جهت نیل به این هدف به کارگیرد.

TAHKIM LOGO«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): دفتر تحکیم وحدت با صدور بیانیه‌ای پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی و حماسه حضور را به آحاد ملت شریف ایران تبریک گفت.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور مردم فهیم ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و لبیک به امر رهبری معظم انقلاب و خلق حماسه ای از جنس حضور و بصیرت برگ زرینی دیگر بر دفتر خاطرات انقلاب اسلامی رقم زد.

این حضور نه تنها باعث دلگرمی یاران و دوستداران انقلاب و کشور بود، بلکه معادلات همه دشمنان و بدخواهان اتقلاب و ایران رابر هم زد و بار دیگر اقتدار و وحدت مردم ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

برا این باور هستیم که این حماسه مردم با وجود همه فشار تبلیغاتی رسانه های بیگانه و مشکلات اقتصادی مصداق این آیه شریفه است که «إن تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» . مردم برای یاری امر خدا پا به عرصه گذاشتند و حال باید منتظر نصرت الهی در حل مشکلات کشور باشیم.

دفتر تحکیم وحدت این حماسه حضور را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامة ظله العالی) و همه آحاد ملت شریف ایران تبریک می گوید و نکاتی رابیان می دارد:

۱-    حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری را نشانگر اعتماد کامل مردم ایران اسلامی به نظام مردم سالاری دینی و سازوکار انتخاباتی کشور می دانیم. مردم با رأی خود حقانیت نظام جمهوری اسلامی در صیانت از آرای مردم را که در سال ۸۸ مظلومانه مورد هجمه بدخواهان قرار گرفت، نشان دادند و بار دیگر برای همه کشور های دنیا الگویی بی بدیل از مشارکت مردم در اداره امور کشور تصویر کردند.

۲-    انتخاب جناب آقای حجة الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب ملت را به ایشان تبریک عرض می کنیم و برای ایشان در انجام این امر خطیر نصرت الهی را مسئلت داریم و اعلام می کنیم که برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و حل مشکلات مردم دست ایشان را به گرمی می فشریم.

۳-    با تلاش همه مسئولین و همت همه آحاد مردم حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب به بهترین وجه تحقق یافت و اینک ملت در آغاز راه حماسه اقتصادی است. با توجه به این که در این شرایط، کشور بیش از هر چیز به آرامش و تدبیر نیاز دارد از رییس جمهور منتخب  انتظار داریم که حرکت خود در خدمتگزاری به این مردم شریف را امیدوارانه و به دور از هیاهوهای سیاسی به پیش برد تا ان شاءالله هر چه زودتر شاهد شکل گیری حماسه اقتصادی باشیم.

حمایت رهبر معظم انقلاب و کاندیداها و اعتماد مردم پشتوانه خوبی برای به منزل رساندن بار امانتی است که ایشان عهده دار آن شده است.

۴-    در عرصه سیاست داخلی انتظار می رود رییس جمهور منتخب مطابق با شعار های انتخاباتی، عرصه مدیریتی کشور را با تدبیر و عقلانیت و استفاده از همه ظرفیت های داخلی به میدان حل مشکلات کشور تبدیل کند و همه سلایق و نگاه های دلسوز انقلاب را جهت نیل به این هدف به کارگیرد.

۵-    به دلیل این که ملت ایران با تلاش فرزندان برومند خود پیشرفت های شگرفی در عرصه های مختلف داشته و این روند امیدوارنه و رو به جلو ادامه دارد دشمنی بدخواهان و کینه توزان هر روز بیش از پیش است. امیدواریم رییس جمهور منتخب با پیروی از اصول خط امام که همانا باور به خدا، باور به مردم و باور به خود است و پشتوانه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی علی الخصوص شهدای مظلوم هسته ای از حقوق مسلم این ملت بزرگ در همه مجامع بین المللی دفاع کرده و بیش از پیش بر آرمان های انقلاب اسلامی پافشاری و پایمردی کند.

۶-     از صدا و سیما به خاطر حضور جدی و تلاش های شبانه روزی در کل فرآیند انتخابات که باعث کاهش هزینه های تبلیغاتی کاندیداها و جلوگیری از اسراف های میلیاردی شد تشکر به عمل آورده و برای همه زحمت کشان رسانه ملی از خدای متعال اجر جزیل مسئلت داریم.

در پایان دفتر تحکیم بار دیگر این حماسه را به همه آحاد ملت شریف ایران تبریک می گوید و از تک تک افراد آن تشکر به عمل می آورد.

والسلام علیکم

دفتر تحکیم وحدت

۲۶ خرداد سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی

منبع: تحکیم نیوز

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

40 + = 46