۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲

طرز تهیه یک سایت اصولگرا (۱)

می‌توان یکی از دستاوردهای هشت سال مدیریت اصولگرایان در کشور، خودکفایی در تولید عنصر «روی مشابه سنگ‌پا» دانست.

TANZ«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – سرویس طنز 

مسعود مرعشی 

«اگر قمارباز بعد از باخت نَگه جهان عرصه عبرت‌آموزی است، شکست اولین گام پیروزی است، چی بگه!» این ضرب‌المثل را همه ما شنیده‌ایم. حالا دقیقا این‌طوری هم نشنیده باشیم، مشابه‌اش را شنیده‌ایم!

دکتر روحانی که تا یک هفته پیش در رسانه‌های اصولگرا «نامزد ورشکسته جریان بی‌آبروی به‌اصطلاح اصلاح‌طلب و مورد حمایت دنباله‌های داخلی سازمان‌های جاسوسی بیگانه» خطاب می‌شد، حالا «رییس‌جمهوری منتخب ایران است که با بینش اصولگرایانه مردم انتخاب شده و تودهنی محکمی به دشمنان زده.»

به‌زعم این سایت‌ها حالا رییس‌جمهوری منتخب باید از اصلاح‌طلبان اعلام برائت کند، چون اصولا آن‌ها «پف‌مثقال!» رأی هم نداشته‌اند و روحانی با رأی اصولگرایان انتخاب شده است.

بااین‌حساب می‌توان یکی از دستاوردهای هشت سال مدیریت اصولگرایان در کشور، خودکفایی در تولید عنصر «روی مشابه سنگ‌پا» دانست.

جالب‌تر اینجاست که این سایت‌های خبری آتش خیلی تندی هم در معرفی کابینه احتمالی دکتر روحانی دارند. یکی از روش‌های مورد علاقه این دوستان «تلقین‌درمانی» است؛ یعنی:

۱-        از قول مردم حرف می‌زنند (حرف دهن مردم می‌گذارند.)

۲-        افکار عمومی اکثریت را اعلام می‌کنند (به اکثریت تلقین می‌کنند که در ذهن شما چنین می‌گذرد.)

۳-       کابینه اعلام می‌کنند (به روحانی تلقین می‌کنند که دوستان ما در کابینه‌ات هستند، اینجای کابینه هم هستند.)

۴-       نظر کارشناسی می‌دهند (مکنونات قلبی خود را از زبان کارشناسان یا افراد آگاه که عموما نمی‌خواهند نامشان فاش شود، بیان می‌کنند.)

مثال: به گفته بعضی آگاهان، گزینه‌های حسن روحانی برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد حسن عباسی، جواد شمقدری و صفارهرندی هستند؛ همچنین نیروهای کارآمد و متخصصی، چون محمدرضا شریفی‌نیا و فرج‌اله سلحشور، به‌عنوان معاونت سینمایی برگزیده  خواهند شد

وزارت ورزش هم احتمالا به محمدمایلی‌کهن یا حسین رضازاده خواهد رسید. البته گزینه‌های دیگری هم مطرح‌اند ولی این افراد به‌دلیل مشی اعتدالی خود، شانس بیشتری برای حضور در کابینه حسن روحانی دارند.

بنابراین توجه داشته باشید که دروغ از آنچه در صفحه مانیتور می‌بینید به شما نزدیک‌تر است.

خبر مذکور را گرفته و به لوزالمعده چپتان دایورت کنید. شاید برایتان این پرسش ایجاد شود که مگر لوزالمعده چپ و راست دارد؟ راستش را بخواهید، بینی و بین‌الله ما خودمان هم نمی‌دانیم، اما همین که شما از این به‌بعد، بدون چون‌وچرا اخبار و حرف‌های رسانه‌ها را نمی‌پذیرید، نشان می‌دهد که ما به هدفمان رسیده‌ایم. به امید خدا، فردا به راه‌های جذب مخاطب در سایت‌هایی از این دست می‌پردازیم.

منبع: روزنامه بهار

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

47 - 46 =