۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۸

یعنی شما متفکر بچه‌حزب‌اللهی‌ها هستید؟

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):سیدعبدالجواد موسوی، در خبرآنلاین نوشت:

آقای الله کرم نمی دانم این بیت حکیمانه را شنیده‌اید یا نه. به احتمال زیاد نشنیده‌اید، اگر هم شنیده‌اید بدون شک درآن تامل نفرموده‌اید. کار از محکم کاری عیب نمی‌کند، شنیده‌اید یا نشنیده‌اید آن را برایتان می‌نویسم شاید فرجی شد و کارگر افتاد:

سخنی نیست که خاموشی از آن بهترنیست

نیست علمی که فراموشی از آن بهتر نیست

من البته از شما توقع ندارم یک باره به چنین مرتبه و مقام حیرت انگیزی دست پیدا کنید اما دست کم کمی آهسته تر. دنیا که به پایان نرسیده. شما حداکثر هشت سال و حداقل چهارسال فرصت دارید دخل دولت تازه به قدرت رسیده را بیاورید. ظاهرا قصد دارید همین اول ماجرا چنان زهر چشم بگیرید که دولت کارش به چهارسال دوم نرسد، ایرادی هم ندارد، ظاهرا شما نیتتان خیر است، ما هم می‌گوییم انشاءالله خیر است- بگذریم از این که در این سال‌ها چه نیات خیری که به شر بدل نشدند- اما این جا بحث بر سر شکل کار است. یعنی من فعلا با شما بحث محتوایی ندارم بلکه مشکلم فرم ماجراست.

شما از مدافعان سلامت انتخابات هشتاد و هشت هستید. طبیعی هم هست. اما وقتی می‌آیید و از عوامل اساسی پیروزی آقای روحانی، تاکید رهبرانقلاب برحق الناس بودن رای مردم را ذکر می‌کنید می‌دانید نتیجه منطقی حرفتان چه می‌شود؟ این که دیگران هم چنین حرفی می‌زنند مهم نیست، حرف آن‌ها قابل درک است اما شمایی که دعوی دیگری دارید چرا چنین حرفی می‌زنید؟ یعنی اگر مقام معظم رهبری بر حق الناس بودن رای مردم تاکید نمی فرمودند رئیس جمهور کس دیگری می‌شد؟

توجه بفرمایید که من در این جا نه چیزی را نفی می‌کنم و نه اثبات بلکه می‌گویم سخن گفتن نوعی هنر است که شما متاسفانه از آن بهره ای ندارید، ایرادی هم ندارد؛ احتمالا شما هنرهای دیگری دارید که دیگران از آن بی بهره اند اما متاسفانه سعی بسیار دارید که مدام حرف بزنید و باز هم متاسفانه هرچه بیشتر حرف می‌زنید بیشتر عرض حزب اللهی‌ها را- که خودرا مدافع آن‌ها می‌دانید- می‌برید و زحمت دیگران می‌دارید.

به تازگی هم فرموده اید آقای روحانی پیروزی میلی‌متری به دست آورده که همین پیروزی با آرای اندک سبب می‌شود معتدل تر حرکت کند. سلمنا. آن وقت اگر هجده میلیون را پیروزی میلیمتری فرض کنیم رای چهارمیلیونی را چه باید بدانیم؟ شکست مفتضحانه عنوان مناسبی است؟ خدای نکرده نمی خواهم به آقای جلیلی اسائه ادب کنم بلکه می‌خواهم به شما بگویم اگر بشود رای هجده میلیونی را تحقیر کرد پس با رای چهار میلیونی چه می‌توان کرد؟

و با همان منطق می‌خواهم بگویم شما که از آقای روحانی توقع دارید با هجده میلیون خیلی دور بر ندارد و معتدل رفتار کند از کاندیدای مورد نظرتان که چهار میلیون رای آورده چه توقعی دارید؟ اگر دیگران بگویند ایشان با این میزان از آراء، دیگر حق ندارد از انقلاب و امام و ولایت سخن بگوید چه خواهید گفت؟ چیزهایی هم فرموده اید در باره احتمال شورش مردم در سال های آینده که حقیقتا نوبر است. گفته اید ممکن است مردم در مقابل تورم و فاصله طبقاتی طاقت نیاورند و دست به شورش بزنند. می‌دانید مخاطب این حرف‌ها چه قضاوتی در باره شما خواهد داشت؟

لطف کنید و کامنت هایی را که در همین خبرآنلاین زیر حرف های شما نوشته اند بخوانید. یکی نوشته: پس نقشه شون معلوم شد میخوان تو دولت روحانی تظاهرات خود جوش راه بندازن. دیگری هم نوشته: یعنی این آقا متفکر حزب اللهی هاست؟ بقیه را خودتان زحمت بکشید و بخوانید تا بفهمید سخنان شما چه تاثیر شگفتی بر اذهان جوانان این مرز و بوم می‌گذارد.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

4 + = 10