۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۸

پسر احمدی‌نژاد: بابام اشتباهی بود!

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):علیرضا احمدی‌نژاد پسر کوچک محمود احمدی‌نژاد در اردیبهشت ماه ۱۳۸۷ در وبلاگش از اتحاد اصولگرایان و اصلاح طلبان بر ضد احمدی‌نژاد نوشته و ماجرای پیامک‌های “اشتباهی رئیس‌جمهور شدن احمدی‌نژاد” و ارتباط آن با سریال مرد هزارچهره نوشته است.

به گزارش انتخاب؛ حال با گذشت ۵ سال، متن کامل پیش‌بینی علیرضا احمدی‌نژاد درباره این روزهای احمدی‌نژاد، از نظر شما می‌گذرد:

-احمدی نژاد در سال ۱۳۹۲: من نه استاندار بودم نه شهردار بودم و نه رئیس جمهور بودم من هیچ کدام از این ها نبودم من فقط اشتباهی بودم!!

فکر می کنم پس از پایان سریال مرد هزار چهره اولین پیامک طنزی که برام اومد همین بالایی بود، از این دست پیامک‌ها کم به دست من نمی‌رسد و من هم مثل بقیه می‌خندم و برای دوستام می‌فرستم و…،اما نمی‌دونم این آخری چرا یه جورایی من رو به فکر واداشت،… من اشتباهی بودم.

چند وقت پیش بابام (دکتر احمدی نژاد) تعریف می‌کرد که یکی از این آقایون بهش گفته بود که می‌دونی مشکل شما چیه؟ و بعد ادامه داده بود که مشکل شما اینه که خارج از دایره هستی برای همین هم هست که چپ و راست، مدعیان اصولگرایی و اصلاح طلبی (داخل دایره‌ای‌ها!) باهات این طوری برخورد می‌کنن.

تو این سه سال به واسطه اخباری که به دست ما می‌رسید و شرایطی که یک نفر مثل من دارد واقعا به این نکته پی بردم که احمدی‌نژاد اشتباهی رئیس جمهور شد!

علیرضا احمدی‌نژاد در ادامه نوشته بود: آخه نمی‌شود که یکی بیاید همین جوری بخواهد نون‌ها رو آجر کند، زنجیر اون دایره رو پاره کند و بخواهد که به سمت عدالت (به سمت عدالت) حرکت کند و نخواهد در این بین سهم دوستان داخل دایره را بدهد، کسی بیاید که نخواهد …

خلاصه این که تو این دوره زمونه که اتحاد یک حرکت کمیاب اجتماعی است با کمی دقت می‌توان شاهد شکل‌گیری یک اتحاد بزرگ اصول گرنمایان (+) اصلاح‌طلب‌نمایان -در جهت دوختن و اتصال نقاط آسیب دیده دایره و همچنین بیرون انداختن نفوذی‌های احمدی‌نژادی در دایره- بود که خوشبختانه فکر می‌کنم این اتحاد تا سال آینده به ۱۰۰% برسد.

احمدی‌نژاد اشتباهی بود چون معادلات نباید اینجوری جواب می‌داد و اشتباهی بود چون صاحبان اصلی این انقلاب (مردم) حامی او بوده و هستند و اشتباهی خواهد بود تا وقتی بخواهد با مردم باشد.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

75 - = 73