۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰

پزشکیان:حضرت یوسف گرانی را از بین برد؛ احمدی‌نژاد چه‌ کرد؟

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):چندی پیش، محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور، احمدی نژاد را به یوسف پیامبر تشبیه کرده و گفته بود: «خداوند متعال احمدی‌نژاد را از دل چاه بیرون کشید و به مانند یوسف در راس امور قرار داد»! در همین باره، مسعود پرشکیان نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی به [...]

pezeshkian«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):چندی پیش، محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور، احمدی نژاد را به یوسف پیامبر تشبیه کرده و گفته بود: «خداوند متعال احمدی‌نژاد را از دل چاه بیرون کشید و به مانند یوسف در راس امور قرار داد»!

در همین باره، مسعود پرشکیان نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی به دادنا گفت: این اظهارنظر چیز جدید و تازه ای نیست. از وقتی که این دولت روی کار آمد به جای اینکه به کارها و بحث های مهم بپردازد با این صحبت ها وقت ملت را تلف کرده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: صحبت هایی که در این دو دولت زده شده فقط توهم بوده و اصلا واقعیت عینی نداشته است و باید از خودشان پرسید علت اینگونه صحبت ها چیست؟ حتما دلیلی برای گفتن دارند یا مثل کارهایشان بی دلیل و بی منطقی سخن می گویند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت یوسف در آن زمان گرانی را از بین برد، ذخایر را برای آینده محیا کرد، فقر را ریشه کن کرد، بی عدالتی را از بین برد و هزاران کارهای دیگر انجام داد ولی آقای دکتر احمدی نژاد کدامیک از این کارها را انجام داد؟

پزشکیان در خصوص سخنان رحیمی و اتصال احمدی نژاد به ائمه از سوی وی، هم گفت: من نمی دانم باید از خودشان پرسید. در حال حاضر مملکت به مرحله ای  رسیده که رشد اقتصادی نداریم. روابط بین المللی خوبی وجود ندارد. احمدی نژاد هم که شده حضرت یوسف در عرض چند ماه دلار به این قیمت رسیده است، نه توان وارادات و نه صادرات داریم و هر روز با بستن در کارخانه ها مواجه هستیم.

این منتقد دولت در مجلس تصریح کرد: واقعا جای تعجب و تاسف دارد که ما انقلاب کردیم و هزاران شهید در این مملکت داده ایم و اینگونه حرفها را می شنویم.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

87 - = 83