۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰

منتجب نیا: حزب اعتماد ملی برای آغاز فعالیت خود مشکل قانونی ندارد

اعضای حزب اعتماد ملی در انتخابات اخیر با حضور در ستاد‌های مختلف توانستند در تحقق شعار حماسه سیاسی موثر باشند که امیدوار هستیم در دولت آینده با توجه به شعار‌های رییس جمهور منتخب، توجه بیشتر و یکسانی به تمامی احزاب صورت بگیرد.

1322393191_Montajab002«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

ایلنا نوشت:
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در دولت فراجناحی لازم است که تمامی احزاب به فعالیت بپردازند و دولت بدون هیچ‌گونه وابستگی به حزب یا جریانی از همه احزاب حمایت کند که این اتفاق باعث می‌شود در گام اول نشاط در جامعه حاکم شده و در گام دوم زمینه برای شکوفایی احزاب فراهم شود.

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت حزب اعتماد ملی در دولت آینده گفت: این حزب تا به امروز از جهتی کار خود را تعطیل کرده است و جلسات رسمی برگزار نمی‌کند ولی از جهت دیگری اعتبار این حزب همچنان به قوت خود باقی‌ است و مشکلی از بابت وزارت کشور و کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ندارد و می‌تواند فعالیت خود را دوباره از نو آغاز کند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی ادامه داد:حزب اعتماد ملی در حال حاضر مشکلات دیگری برای آغاز دوباره فعالیت‌های خود دارد که اگر این مشکلات رفع شود می‌توانیم فعالیت این حزب را دوباره از سر بگیریم که امیدواریم این اتفاق در دولت آینده رخ دهد.

وی همچنین به فعالیت اعضای حزب در انتخابات اخیر اشاره کرد و افزود: اعضای حزب اعتماد ملی در انتخابات اخیر با حضور در ستاد‌های مختلف توانستند در تحقق شعار حماسه سیاسی موثر باشند که امیدوار هستیم در دولت آینده با توجه به شعار‌های رییس جمهور منتخب، توجه بیشتر و یکسانی به تمامی احزاب صورت بگیرد.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه دولت نباید به یک حزب تبدیل شود، اظهار کرد: فراجناحی بودن حزب یعنی آنکه دولت به عنوان یک حزب عمل نکند ولی همچنان می‌تواند به اعتقادات و اصول یک حزب پایبند باشد و لازم است که در دولت فراجناحی به تمامی احزاب یکسان نگاه شود و اجازه فعالیت سالم به تمامی احزاب داده شود.

منتجب‌نیا ادامه داد: در دولت فراجناحی لازم است که تمامی احزاب به فعالیت بپردازند و دولت بدون هیچ‌گونه وابستگی به حزب یا جریانی از همه احزاب حمایت کند که این اتفاق باعث می‌شود در گام اول نشاط در جامعه حاکم شده و در گام دوم زمینه برای شکوفایی احزاب فراهم شود.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

29 - = 25