۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰

هاشمی‌نژاد: حمایت رهبری از دولت اقدامات گروه‌های افراطی را خنثی می‌کند

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه حمایت رهبری از دولت اقدامات گروه‌های افراطی را خنثی می‌کند، گفت: مردم تحمل اقدامات جریان‌های افراطی را ندارند و این جریانات در صورت ادامه اقدامات خودسرانه،خودشان را مقابل مردم قرار خواهند داد.

حجت الاسلام مهدی هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص ضرورت تشکیل دولت وحدت ملی از سوی رییس‌جمهور منتخب گفت: نیاز بود مردم در این انتخابات به دولتی رای دهند که به مشکلات مردم رسیدگی کند و از عزت مردم دفاع کند. انتخاب روحانی از این جهت انتخاب بسیار خوبی بود که باعث شد حمایت وسیعی از وی به عمل آید و حتی شخصیت‌ها و افرادی مانند هاشمی و خاتمی از او حمایت کنند که این مساله برای دوستان اصولگرا قابل پیش بینی نبود.

وی ادامه داد: اگر نوبتی هم باشد بعد از هشت سال باید نوبت اصلاح طلبان هم می‌رسید و آقایان و برادران اصولگرا باید صبر خود را بالا ببرند چنانچه ما هم باید ضمن بیان انتقادات سازنده به کمک دولت بشتابیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:دولت وحدت ملی و یا دولت فراگیر قطعا شکل خواهد گرفت و روحانی هم فردی است که در جهت ایجاد وحدت ملی حرکت خواهد کرد.

برادر شهید هاشمی‌نژاد با بیان اینکه اصلاح طلبان در این انتخابات سهم خواهی نداشته و ندارند و تنها خواستار تحقق مطالبات خود و پایبندی رییس‌جمهور منتخب به شعارهای انتخاباتی‌اش هستند، گفت: روحانی مورد حمایت اصلاح طلبان و آقای هاشمی قرار گرفته و با نزدیکی به ایشان تلاش دارد از مشورت‌های این بزرگان برخوردار شود و از همه نیروهای کیفی با ارزش، متخصص و با تجربه استفاده کند، حال فرقی هم نمی‌کند که این افراد وابسته به چه جریانی باشند حتی باید بگویم زمزمه استفاده از افراد کابینه دولت احمدی‌نژاد هم در دولت آینده به گوش می‌رسد.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

6 + 3 =