۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳

بازهم سخن متناقض آقای وزیر

با این حال وی سال های قبل، واژه تفکیک جنسیتی را کار رسانه های BBc و VOA می دانست. اما چینش کلاسها در بسیاری از دانشگاهها خبر از جدا کردن دختران و پسران در کلاسها درس می داد.

daneshjoo«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به حضورش در کابینه دولت آینده، گفت: حضورم در کابینه دولت آینده را باید از رئیس جمهور منتخب سوال کنید.

به گزارش مبارزه به نقل از مهر، کامران دانشجو، چهارشنبه شب در نشست خبری در دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: مواضع رئیس جمهور منتخب اعتدالی است و بر این اساس گمان می کنم در سایه دولت اعتدال و امید کشوری سرافراز و پیروز را خواهیم داشت.

وی در خصوص تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها بیان کرد: تفکیک جنسیتی یک بحث حاشیه‌ای است و فکر اجرای اصلی آن با من نبوده است. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جذب دانشجویان غیر ایرانی، یادآور شد: هم اکنون به دنبال راهکارهایی هستیم تا در آینده نزدیک هر دانشجویی از هر کجای دنیا بتواند در ایران تحصیل کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه دانشجویان غیر ایرانی بسیاری راغب به تحصیل در این کشور هستند و می خواهند مراتب علمی خود را در ایران افزایش دهند. دانشجو در خصوص کیفیت دانشگاه‌های جامع علمی و کاربردی، گفت: هم اکنون محتوای دروس در دانشگاه های علمی و کاربردی ۷۰ درصد عملی و ۳۰ درصد تئوری است که این امر نشان می دهد که کیفیت این دانشگاه ها مطلوب است.

در عین حال وی سال های قبل، واژه تفکیک جنسیتی را کار رسانه های BBC و VOA می دانست. اما چینش کلاسها در بسیاری از دانشگاهها خبر از جدا کردن دختران و پسران در کلاسها درس می داد.

وی در اواخر سال ۸۹ گفته بود :طرح (تفکیک جنسیتی) در راستای اسلامی شدن دانشگاه‌هاست، البته عده‌ای در این زمینه به مباحث حاشیه‌ای دامن می‌زنند اما آنچه که مدنظر ماست، بحث دانشگاه تک‌جنسیتی است و هدف این نیست که تفکیک جنسیتی صورت گیرد.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

57 - = 56